'האגודה לזכויות האזרח' תשקול שיתו"פ אקטיבי עם המגזר החרדי

בעקבות פניית JDN: "האגודה לזכויות האזרח" תשקול שיתו"פ אקטיבי עם המגזר החרדי, זאת על רקע אלימות ברוטאלית של שוטרי משטרת הבירה כלפי מפגינים תמימים.

כזכור, בשבת האחרונה, הגיעו לידינו עדויות רבות על אלימות קשה, גסה וברוטאלית, שהופעה על ידי שוטרים כלפי מפגינים תמימים, וללא כל הצדקה. לאור העדויות, אלון ויינשטיין פיקד על האירוע, במסגרתו חלק מהשוטרים כלל לא ענדו תגי-זיהוי, והם הדפו תחת חסותו כל מי שנקרה בדרכם בדחיפה עזה.

קרא עוד:

[postim]

"האגודה לזכויות האזרח", אליה פנינו בעקבות התלונות, וזאת בשל העובדה שהאגודה עוסק לאחרונה רבות באלימות שוטרים נגד מחאות תמימות של מפגינים על "המחאה החברתית" במוצאי שבתות, שוקלת לשתף פעולה אקטיבית עם בני המגזר החרדי שגם הם סובלים מאלימות זו.

מדוברות האגודה לזכויות האזרח נמסר לנו: " "האגודה לזכויות האזרח רואה בחומרה אלימות לא מוצדקת של שוטרים כלפי מפגינים באשר הם. האגודה שמה לעצמה למטרה להגן על חופש הביטוי וההפגנה בישראל ותשמח לסייע במתן מידע בנושא ובמידת היכולת גם בייעוץ משפטי ובפנייה לרשויות. בנוגע לאלימות שוטרים, יש להגיש תלונה למח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים), אך ניתן גם לפנות למחלקת פניות הציבור באגודה ולקבל הדרכה וסיוע בהגשת תלונה. טלפון מחלקת פניות הציבור באגודה לזכויות האזרח: " 073-7050752
אנו ב- JDN נמשיך לעקוב ולדווח.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו