אלעד: ילדים נפצעו מפיצוץ נפל של פגז ביער קולה

שלושה ילדים חרדים נפצעו כתוצאה מהתפוצצות נפל של פגז בשטח אש צה"לי סמוך ליער קולה הצמוד לעיר אלעד. מצבו של הנער מוגדר קשה ושל שני הילדים קל • תושב אלעד: "כל תקופה ילד מתפוצץ. לא ננוח ולא נשקוט עד שילדינו יהיו מוגנים"

בחור חרדי בן 14 ושני ילדים בני 9 ו-11 נפצעו היום לאחר שנפל של פגז התפוצץ בזמן שהם שיחקו בשטח פתוח ביער קולה סמוך לאלעד. הפיצוץ אירע בשטח אש, ובמקום היה פגז ישן. מצבו של הנער מוגדר קשה ושל שני הילדים מוגדר קל.

פרמדיקים וחובשים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לשלושת הנפגעים שסובלים מרסיסים. בהמשך פונו השלושה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

פאראמדיק מד"א מיקי נמש וחובש רפואת חירום במד"א-הצלה אלעד ישראל שמש סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה רבה, בשטח פתוח מאחורי מסוף האוטובוסים ראינו את 3 הילדים שהיו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות מדממות בכל חלקי גופם לאחר שנפצעו מחפץ שהתפוצץ. נער כבן 14 שכב על הקרקע כשהוא במצב קשה ובסמוך אליו היו 2 ילדים כבני 11 ו 9 במצב קל. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות ועצירת דימומים וחילצנו אותם מהשטח למסוף האוטובוסים תוך שימוש באלונקות שדה, העלנו אותם לניידת טיפול נמרץ ולאמבולנסים והם פונו במהירות תוך כדי המשך טיפול רפואי לבי"ח בלינסון כשמצבם יציב".

שמוליק אברהם מנהל אגף חירום וביטחון של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה יחד עם פרמדיק באיחוד הצלה הענקנו סיוע רפואי ראשוני לשלושה נפגעים (נער ושני ילדים) מהדף שסבלו מפציעות וחבלות ופציעות כתוצאה מרסיסים. תוך כדי הטיפול בזירת האירוע הצטרפו אלינו חובשים נוספים של איחוד הצלה וצוותי כיבוי ולאחר מכן הם פונו לבית החולים".

יחיאל ועקנין, תושב אלעד שמתגורר באזור הגובל עם שטח האש הצבאי, טוען שהכתובת כבר הייתה מרוחה בדם על הקיר. לדבריו, "משרד הביטחון וצה"ל עשו שימוש בשטח לאימונים, זה שטח אימונים היסטורי, וכמו הישראלי המכוער השאירו את הלכלוך אחריהם. וזה לכלוך מסוכן, לכלוך שפוצע לנו את הילדים. ילדים איבדו אצבעות, ילדים נשארו מצולקים לכל החיים, לא ירחק היום שמישהו ימות. כל חודש-חודשיים ילד מתפוצץ".

ועקנין הוסיף, על פי המובא באתר ווינט: "אנחנו פונים כעת במכתב לשר הביטחון, דורשים שראשית כל המשרד יגדר באופן מלא והרמטי את השטח למנוע גישה של ילדים למקום. ובהמשך גם פינוי מלא של כל התחמושת שנותרה שם. לא ננוח ולא נשקוט עד שילדינו יהיו מוגנים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

החרדים הם בשר תותחים….

ישראל פרוש! זה השעה שלך! גם להשתדל למניעת תופעות דומות בעתיד רח"ל, וגם שהמדינה תשלם לְ כָּ ל (!) מי שנפגע במקום את עלות הטיפולים + פיצויים גבוהים במיוחד!

בחור בן 14 ושני ילדים קטינים ?????????????? זה יותר מפחיד מהפצצה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו