לעיני האמא: בת שנתיים נהרגה מפגיעת רכב בנמל ת"א

פרמדיקים של מד"א פינו את הפעוטה שנפגעה מרכב בנמל תל אביב לבית החולים איכילוב בעיר תוך ביצוע פעולות החייאה ובמצב אנוש, אך שם נקבע מותה. ככל הנראה, הפעוטה נפלה כשהייתה עם אמה במדרחוב של המתחם, המשמש גם חניון

פעוטה כבת שנתיים נפצעה בצהריים (א') באורח אנוש מפגיעת רכב בנמל תל אביב. פרמדיקים של מד"א טיפלו בה ופינו אותה לבית החולים איכילוב בתל אביב תוך שמבצעים בה פעולות החייאה, אך שם נקבע מותה. כוחות גדולים הגיעו לזירה והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. הנהג הפוגע עוכב לחקירה.

ככל הנראה, הפעוטה נפלה כשהייתה עם אמה במדרחוב של המתחם, המשמש גם חניון. באותה עת נהג של רכב פרטי עמד להיכנס לחנייה ודרס אותה.

אבי לוי, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר על שאירע בתאונה. "כשהגעתי לזירה נתקלתי בילדה שנפצעה באורח אנוש כתוצאה מפגיעת ג'יפ", אמר. "יחד עם חובשים נוספים ביצענו בה פעולות החייאה עד להגעת צוות אמבולנס שהעבירו אותה תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים".

חובש רפואת חירום במד"א יצחק בן דוד סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי ילדה עם חבלת ראש קשה שוכבת על הכביש בסמוך לרכב כאשר כונני מד"א ורופאה שהזדמנה למקום מעניקים לה טיפול רפואי ראשוני ומבצעים בה פעולות החייאה. המשכתי במהירות את הטיפול הרפואי ופינינו אותה במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה לבי"ח איכילוב".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו