תגובה מהירה: צה"ל תוקף ברצועה לאחר נפילת הרקטה בשדרות

בתגובה לירי הרקטה שנחתה במרכז העיר שדרות, אישר דובר צה"ל את הדיווחים הפלסטינים ומסר כי מטוסי חיל האוויר וטנק תקפו מטרות טרור של חמאס בצפון רצועת עזה

צה"ל תוקף ברצועת עזה: בתגובה מהירה לירי הרקטה מתוך הרצועה שנחתה במרכז העיר שדרות, דיווחו הפלסטינים כי צה"ל תוקף מטרות שונות בצפון הרצועה. דובר צה"ל אישר בהמשך את הפרטים.

בהודעת דובר צה"ל נכתב כי "צה"ל תקף באמצעות כלי טיס של חיל האוויר תשתית טרור של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה וכן תשתית טרור נוספת באמצעות ירי ע״י טנק. צה"ל ימשיך לפעול בנחישות בכל עת לשמירה על ביטחון תושבי מדינת ישראל".

כזכור, לאחר חודשים ארוכים של שקט נשמעה הצהרים בעיר שדרות (וביישובי עוטף עזה) אזעקה שלאחריה נשמע פיצוץ גדול. בהמשך התברר כי רקטה ששוגרה מרצועת עזה התפוצצה במרכז העיר. ברוך השם לא היו נפגעים או נזק.

ממשטרת מרחב לכיש נמסר: "לפני זמן קצר נשמעה אזעקת צבע אדום בשדרות. בסריקות המשטרה אותרה נפילה ברחוב בעיר. בשלב זה ללא נפגעים. כוחות משטרה במקום סגרו זירה וחבלני המשטרה מטפלים כעת בפריט האמל"ח. אנו קוראים לציבור שלא להגיע למקום עקב הסכנה הקיימת עדיין בזירה, מטבע הדברים".

מדוברות כב"ה מחוז דרום נמסר: "הטיל נפל ברחוב הנחלים שדרות. צוותים מתחנת שדרות ואשקלון הוזעקו למקום הנפילה, והם ממתינים להוראת חבלן המשטרה".

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות אמר בזירת נפילת הרקטה כי אירוע הקיץ שתוכנן הערב בעיר יתקיים כמתוכנן. "אנו חווים בשדרות שנתיים של שקט ופיתוח. גם הערב נהיה כולנו בערב שמח של פסטיבל לתושבי שדרות והסביבה. זו התשובה שלנו – אנחנו ממשיכים לחיות. מצד שני, אני סומך על ראש הממשלה ושר הביטחון אבל זה לא מספיק לבחור כמה מטרות ולפגוע בהן, צריך להבהיר שהמילה טפטופים היא מילת גנאי ואני סומך עליהם שיתנו את המענה הנכון".

"שמענו אזעקה ונכנסו לממ"ד, לא לקח כמה שניות והיה פיצוץ, יותר נכון נפילה", שחזר חיים שדני, שסמוך לביתו נפלה הרקטה, "היה רעש אבל לא כמו הפיצוצים של בדרך כלל, יצאנו החוצה והרחנו ריח בחדר השינה וניסינו לחפש אותה. ראינו את העשן שעלה ממקום הנפילה והאבק ואיתרנו את אותה. אחרי שהבנו שלא קרה כלום, הזעיקו את המשטרה, והם הגיעו תוך שלוש דקות". שדני סיפר כי הנפילה מחזיר אותו אחורה לימים לא שקטים בדרום. עם זאת, ציין: "אנחנו כבר מורגלים ויודעים להתמודד גם עם זה".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חוסר אחריות לכתוב מיקום מדוייק של הנפילה, במיוחד בזמן ששוגרה רקטה בודדת. כך יודע המשגר בדיוק כיצד לכוון את המשגר כדי לודא פגיעה ה"י.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו