הדס פרוש / Flash90

למרות שמנדלבליט לא סיפק הבהרות: שר התקשורת יחתום על עסקת בזק

שר התקשורת דודי אמסלם הודיע שיחתום על העסקה למכירת בזק, למרות שהיועמ"ש לא סיפק די הבהרות בנושא. "החלטתי לחתום על הסכם מכירת בזק, פשוט כדי לא לפגוע באזרחים"

שר התקשורת ח"כ דודי אמסלם שלח הבוקר מכתב תשובה למנדלבליט, והודיע שיחתום על העסקה למכירת בזק, למרות שהיועמ"ש לא סיפק די הבהרות בנושא. השר אמסלם אמר "החלטתי לחתום על הסכם מכירת בזק, פשוט כדי לא לפגוע באזרחים שלצערי הרב, הפכו לכלי ניגוח בגלל המצב הנוכחי שאליו הגיעה חברת בזק, לא מעט בגלל "עזרתכם".

השר אמסלם הוסיף וכתב ש"בכל מקרה, אני עדיין עומד על כך שאקבל תשובות ענייניות ומפורטות לשאלות שהועברו אליך מטעמי. לעניות דעתי, זה התפקיד המרכזי שלך כיועץ משפטי לממשלה ואני מצפה שאכן תשיב, ובהקדם האפשרי בצורה עניינית לכל שאלותיי.

כזכור, בימים האחרונים נמתחה ביקורת על השר אמסלם בגין סירובו המתמשך לחתום על אישור העסקה מחשש שמא ובעתיד תיפתח נגדו חקירה על ניגודי עניינים בדומה לחקירה שנפתחה נגד נתניהו בפרשת בזק-אלוביץ'. שר התקשורת דרש מהיועמ"ש שיערוב לו כי לא תיפתח נגדו חקירה בעתיד.

במכתבו ליועמ"ש דרש אמסלם הסברים מדוע עסקה זו אינה דומה במהותה לעסקת בזק-אלוביץ' שעומדת במרכז 'תיק 4000'. כאמור היועמ"ש מנדלבליט נעתר לבקשת השר ושלח לו מכתב בו הוא ציין את ההבהרות והאישורים הדרושים לשר התקשורת דודי אמסלם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תחליטו הוא לא סיפק הבהרות או שהוא נעתר לבקשתו

איזה מצב הגענו.
שר בממשלה מפחד לעשות את מה שהוא חושב כי הוא מפחד שיתפרו לו תיק.
פרקליטות מושחתת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו