בנט: איננו חפצים במלחמה אבל מי שישלח ידו אל ילדינו ידו תיגדע

שר החינוך מצהיר היום: "אנחנו נרדוף אחרי השלום, אבל זה יהיה מרדף מתוך עוצמה, מרדף עד שאויבינו יבואו אלינו ויתחננו אלינו: בואו נפסיק להילחם. מהגולן ועד גבול אילת בואכה עזה, נמשיך להיות חזקים, לקראת מערכה שעלולה לבוא אלינו כל רגע"

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, השתתף היום (חמישי) בטקס האזכרה לשבע התלמידות שנרצחו בטבח בנהריים לפני עשרים שנה.

כזכור, ב-13 במרץ 1997 ירה חייל ירדני, אחמד מוסא דקמסה, על קבוצת ילדות תלמידות כיתות ז' וח' מבית הספר הדתי אמי"ת מבית שמש, שהיו בטיול שנתי ב"אי השלום" בנהריים. דקמסה רצח שבע תלמידות, ופצע שש אחרות, מהן שתיים באופן קשה.

"אנחנו המדינה המאויימת בעולם עם האנשים הגיבורים בעולם. לא גיבורים שיודעים רק להגן על עצמם ממחבלים, אלא גיבורי היומיום שיכולים לקום כמו היום אחרי טילים על אילת ולהמשיך כרגיל, או אחרי טיל ברמת הגולן ולהמשיך בשגרת היומיום", אמר בנט בפתח דבריו.

בהתייחסות לטבח הנוראי, פנה השר בנט למשפחות השכולות באומרו כי "משפחות הנערות כאן הן גיבורות אמיתיות, שאין להן נחמה אבל יש להם חיים שממשיכים להיות בארץ שכל גבולותיה מאויימים".

לדבריו "אנחנו נרדוף אחרי השלום, אבל זה יהיה מרדף מתוך עוצמה, מרדף עד שאויבינו יבואו אלינו ויתחננו אלינו: בואו נפסיק להילחם. מהגולן ועד גבול אילת בואכה עזה, נמשיך להיות חזקים, לקראת מערכה שעלולה לבוא אלינו כל רגע".

בסיום דבריו שלח בנט מסר "אני אומר מכאן לשכנינו מעבר לגבול בצפון או בדרום, איננו חפצים במלחמה אבל מי שישלח ידו אל ילדינו ידו תיגדע ללא רחם: אם הבחירה שלכם היא להתעצם לקראת הקרב הבא, הבחירה שלנו תהיה לחיות ואנחנו ננצח".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איסתרא בלגינא קיש קיש קריא….

לא בחיל ולא בכוח כי אם ברוחי אמר ה'
אל תאמר בלבבך כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה, כי ה' אלוקיך הוא הנותן לך כוח לעשות חיל
באלוקים נעשה חיל והוא יבוס צרינו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו