אוקלהומה: ארבעה אסירים מסוכנים נמלטו דרך מערכת האוורור • צפו

ארבעה אסירים נמלטו בפעם השנייה השנה מהכלא המחוזי באוקלהומה, על ידי זחילה דרך מערכת האוורור של הכלא. הרשויות מחפשות אחר הארבעה, ומזהירות את התושבים להיות ערניים ולדווח על כל אדם חשוד. צפו בתיעוד הבריחה ממצלמות האבטחה

ארבעה אסירים מסוכנים נמלטו דרך מערכת האוורור של הכלא המחוזי באוקלהומה, בפעם השנייה מאז תועדה באמצעות מצלמות האבטחה של הכלא. על פי סוכנות הידיעות AP, הארבעה נמלטו בין השעות אחת לארבע לפנות בוקר, ביום שני, על ידי זחילה דרך מערכת האוורור של הכלא.

נכון לעכשיו, הרשויות מחפשות אחר הארבעה, ומזהירות את התושבים להיות ערניים ולדווח על כל אדם חשוד. "זה נראה שזה התרחש מתישהו אחרי חצות, הם עשו את אותו הדבר שהם עשו בפעם שעברה – הם טיפסו על הקיר, עלו על מערכת האוורור ופתחו בה חור", אמר שריף הכלא המחוזי צ'רלי דוהרטי. "ההבדל היחיד בפעם הזו היא שיש לנו אסירים משני אגפים שונים, כלומר הם חלקו ביניהם מידע".

החיפושים אחר הארבעה נמשכים, והרשויות מסרו כי קיבלו מידע רב ממקורות שונים. על פי החשד, אחד האסירים, הנחשב למסוכן ביניהם, נמלט לבית מגורים בקרבת מקום וגנב משם טנדר, אשר אותר מאוחר יותר כשהמפתחות עדיין היו במתג ההצתה. תושבים באזור התבקשו לשמור על ערנות.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תיקון קטן:
הבריחה התרחשה במדינת "חלם" שבאוקלהומה בארה"ב…
זו הרי פעם שניה…!

עוד כתבה ל'זמן'

לבלו ב- 4 ש"ח אתה תותח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו