יוצאים לחופשה והזמנתם צימר בצפון? ככה תתכננו חופשה נפלאה!

ימי האביב הבאים עלינו לטובה, גורמים לרבים להזמין כבר עכשיו חופשה בצפון הארץ, כאשר הזמנת צימר בצפון מקנה דרך נפלאה לנפוש ולהירגע מחיי היום יום.

כיום ישנם מגוון צימרים בצפון, מלונות, חדרי אירוח ובתי הארחה שניתן לבחור מהם, בעוד שאם טרם מצאתם מקום לינה, תוכלו למצוא המלצות על צימר בצפון, באתרי אינטרנט ייעודיים בהם תמצאו מגוון מקומות אירוח בצפון והמלצות על צימרים ומלונות טובים.

כיצד אפשר לתכנן חופשה בצפון?

בראשית כדי לתכנן את החופשה, יש לשים לב כי אתם מאורגנים ליציאה. אם אתם נוסעים כזוג, תוכלו להגיע לצפון עם רכב פרטי או לשכור רכב מיני חסכני בדלק, שכן נסיעה לאזור זה נחשבת ארוכה. אם אתם נוסעים עם כל המשפחה: שכרו וואן גדולה בה תוכלו להכניס ציוד עבור הטיול, כמו גם לאפשר נסיעה נוחה.

מסלולים ואטרקציות

תכננו באופן כללי את סדר היום שלכם, תוך ביצוע בדיקות אודות אתרים, מסלולי טיול, אטרקציות לכל המשפחה ועוד. בחרו מסעדות טובות אותן כדאי לפקוד, כמו גם שיש לבצע תכנון בהתאם למזג האוויר. טיול אל הר תבור, טבילה במי הכינרת, מסע רגלי אל נהר הירדן או נהר היהודייה, ביקור בקיבוץ דפנה בו עובר נחל דן ועוד – כולם מסלולים מרהיבים וכיפיים שכדאי לפקוד.

בחודשי האביב כיף להתאכסן בתוך וילות בצפון באחד המושבים באזור כמו: מושב רמות (המציע מגוון רחב של צימרים במחירים שונים), תוכלו לבחור בקיבוץ אלמגור שנמצא במעלה ההרים, ישנם קיבוצים שנמצאים ממש על חוף הכינרת, בעוד שבאזור הצפון ישנם לא מעט צימרים מבודדים יחסית שניתן לבחור על מנת לבלות בחופשה ברוגע ושלווה.

בחרו צימר ממנו אפשר להגיע בקלות אל מגוון אטרקציות הנמצאות באזור. עוד מומלץ לעצור מידי פעם במסעדות דגים טובות שפזורות לכל אורך הדרך ומציעות מגוון רחב של מנות דגים טריים מהכינרת.

ציוד שכדאי לקחת לטיול בצפון

זה נכון, ברגע שבחרתם צימר בצפון ולא בלינה בשטח או בחניוני לילה, תוכלו לבלות בצימרים איכותיים ומאובזרים המציעים את כל הדרוש לשהייה נוחה במקום. עם זאת לטיולים רגליים ולביקור בשלל אתרים, מומלץ להצטייד בנעלי הליכה נוחות, בקבוקי מים, כובע להגנה מפני השמש, תכשיר נגד יתושים, כמו גם בקרם מקדם הגנה. בכך תוכלו ליהנות ולהשתלב בכיף באווירה הקסומה שישנה בצפון מדינת ישראל!

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו