לצאת מעבדות לחירות ברגע אחד

אז בסוף זה קרה, פורים נגמר, הכאב ראש מהיין עבר כמעט לגמרי, השכנים שלא קיבלו משלוח מנות (לא שאנחנו צריכים את זה, פשוט לא היה לנו נעים בגלל הילדים...) כבר קיבלו פיצוי והבטיחו שישכחו מהתקרית, הקמפיינים של המצ'ינג חזרו לעיתונים, והנה אנחנו אוטוטו מגיעים לפסח

כתבות נוספות בנושא:

שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
צילום רחפן: הזרימה והנוף המדהים בנחל זוויתן עליון • צפו
ספינות המשא עוגנות מול חופי עכו • תיעוד
הרוחות העזות טלטלו את הרכבל באתר החרמון • צפו

רגע לפני שמתחילים עם התוכניות של איזה חדר לנקות באיזה יום, איך משיגים עוזרת במקום זאת שברחה וממתי אוכלים בחדר המדרגות, החלטנו שהשנה כבר לא,
השנה אנחנו הולכים להגיע לליל הסדר כמו בני מלכים, בהתחשב בתינוקת הטריה שלנו ו3 הילדים שקודמים לה ודורשים את שלהם החלטנו שהשנה אין מצב לעשות סדר לבד בבית מותשים מריצה אחרי עוזרות, נקיונות, הילדים שלא אוהבים את הרעיון שמגבילים להם את שטחי המשחק, התינוקת שדורשת את שלה, הלקוחות שלא נותנים חופש גם לפני החג, והכל ביחד גורם לך להתחבר לסבלם של בני ישראל תחת שלטון המצרים.

גם אתה עוד לא הזמנת מלון לפסח ?הקלק והזמן עכשיו

והאמת, התעוררנו די מאוחר, רוב החדרים הטובים כבר תפוסים, כמו תמיד האנשים המסודרים כבר יושבים בנחת ונהנים משירי החגים וציורי הילדים ורק אנחנו עוד לא יודעים בדיוק מה עושים.

איך שלא יהיה, מרגע שקיבלנו החלטה לבלות את הפסח הזה כמו בני מלכים (ואחרי שהוצאנו הודעה מסודרת לכל בני המשפחה הרלוונטיים), התפנינו לאתגר האמיתי: בחירת המלון.

היו לנו כמה תנאים מקדימים. אנחנו לא מוכנים לנסוע לסופ"ש משפחתי, אנחנו רוצים להרגיש ליל הסדר כמו כל השנים, לא רוצים ארוחת ערב משותפת עם זמרים ופייטנים, חפשנו מלון כזה שחרט על דגלו אוכל גורמה ומושלם בטעם של בית, חדרים מפוארים שנותנים שלווה פנימית וחיצונית אמיתית אבל בלי לוותר על אווירת החג החרדית, אחרי בירורים לא קלים ולא אחרי שסיננו את המלונות שאתם לא יכולים לדעת מה הם באמת מבשלים לכם לחג, בסוף מצאנו את שאהבה נפשנו, מלון חרדי אמיתי שנראה כאילו נבנה במיוחד עבורנו.

במלון 'צפורי בכנרת' גילינו שבניגוד למלונות אחרים, הנופש החרדי אינו ברירת מחדל. להיפך- גם לנופש החרדי מגיע יותר. הגישה הזאת מיושמת בכל השירותים והתנאים שהאורחים מקבלים, החל מאוכל טעים ומפנק במגוון טעמים טעימים, החדרים המשופצים והמפוארים שצופים לנוף הבראשיתי של הכנרת, וכמובן האווירה החרדית הייחודית שאינה קיימת בשום מלון אחר, אווירה של לכתחילה, שבה אתה יכול לסמוך על כל דבר ולדעת שעשו את זה הכי טוב שיש.

מלון 'צפורי בכנרת' הוא המקום האידיאלי והמועדף עבור קהל יראי ה' המקפידים על קלה כבחמורה, המבקשים למצוא נופש ומרגוע לחג הפסח. מלון 'צפורי בכנרת' מציג את השילוב המושלם למשפחה הדתית והחרדית: איכות ורמה מלונאית בסטנדרטים הגבוהים ביותר לצד כתר הכשרות המהודר של בד"ץ העדה החרדית ירושלים ומענים ייחודיים בשטחי הציבור ובחדרים- לצרכים הייחודיים של הציבור החרדי.

במלון בית כנסת מפואר וספריה תורנית עשירה מפוארת, המלון גם מציע לאורחים שלל תוכניות ופעילויות המתאימות לאווירה תורנית ללא פשרות. מיקומו של מלון  'צפורי בכנרת' מול הכנרת ובסמוך לקריה החרדית בעיר, לקבר הרמב"ם ולאתרים וקברי צדיקים בצפון הופך אותו לפנינת הנופש המהודרת בלב טבריה.

אז אם גם אתם רוצים לצאת לחירות אמיתית בחג הפסח וליהנות משילוב של עולם הזה ועולם הבא חייגו עכשיו ותתפסו מקום בטלפון 053.313.884 או במייל [email protected], נשארו חדרים בודדים, אל תחמיצו את ההזדמנות. להרשמה לחצו כאן

 

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture