פוליטיקת הקומבינות: המתמודדים משמיצים זה את זה

הבחירות לראשות העיר ירושלים מתלהטות, והמועמדים העצמאיים מאשימים את המתמודדים זאב אלקין ומשה ליאון כי הם מעוניינים בתפקיד כחלק ממינוף פוליטי ולא על לדאוג לתושבי העיר ירושלים. הטענה היא כי ברקת תומך באלקין וליברמן ודרעי בליאון

כשלושה חודשים נותרו עד ליום הבוחר והבחירות לראשות העיר ירושלים מתלהטות בחילופי האשמות, רובם אנונימיות, המופצות בקרב תושבי העיר ומטרתם לערער את אמינותם של חלק מהמתמודדים, ולטעון כי מטרתם אינה לדאוג לתושבי העיר כי אם להשתמש בתפקיד כמקפצה פוליטית.

נגד משה ליאון נשמעת הטענה כי הוא אינו מתמודד עצמאי כפי שהוא מנסה לטעון, כי אם מועמדים של הרשים אביגדור ליברמן ואריה דרעי לתפקיד. הוכחה לכך ניתן היה בהקלטה שדלפה בה ניתן היה לשמוע את יועצו הבכיר של ליברמן, אבי אבוחצירה דן עם ליאון בדרכים כיצד למנוע מראש הממשלה נתניהו להכריז על תמיכה רשמית באלקין.

אלקין עצמו, כאשר נדרש להסביר מדוע מתעכבת תמיכת נתניהו במועמדותו אמר: "זה לא סוד שיש שני אנשים שמקדמים תמיכה במועמד משה לאון, הם אביגדור ליברמן ואריה דרעי, זה היה גם בבחירות הקודמות לעיריית ירושלים וזה חוזר עכשיו". בסופו של דבר, הודיע שבוע שעבר נתניהו על תמיכה באלקין לראשות העיר ירושלים.

באותה הקלטה מדוברת, נשמע אבוחצירה מדבר על דיל בין ראש העיר הנוכחי של ירושלים, ניר ברקת לבין ברקת. על פי הטענות, ברקת מסייע לאלקין להיבחר לראשות העיר בתמורה לסיוע של אלקין וקבוצת המתפקדים שלו בליכוד, לקדם את ברקת למקום גבוה ברשימת הליכוד לכנסת. כידוע, ברקת הצטרף למפלגת הליכוד ולכן אינו מתמודד שוב לראשות העיר ירושלים.

דיווח: "ניר ברקת לא רוצה לראות אחריו ראש עיר חרדי"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כאילו שהציבור לא יודע מי הם עורכי הסרטים האלו

אהבתי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו