ממתקפת הסייבר ועד הממשלה החדשה • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע

עוד שבוע הגיע לסיומו וזה בדיוק הזמן לצפות שוב בעשרת הסרטונים שהכי אהבתם: תיעוד מהפריצה למירון, הלוויית ראש ישיבת סלאנים, חילופי המשרדים, תיעוד נדיר מבלפור, היכל ישיבת 'עטרת שלמה' התמלאה, ותגליות ארכיאולוגיות בירושלים • אל תפספסו

במקום הראשון: בטח לא פספסתם אתמול את מתקפת הסייבר חסרת התקדים על אלפי אתרים ישראליים, בהם האתר הנכבד JDN, שהושבת למשך שעות, אך מיד כשהתאפשר חזרנו לעבודה במלוא המרץ ודבר ראשון דיווחנו והבהרנו לכם על המתקפה וגם פרסמנו את הסרטון שעורר את המהומה.

לכתבה המלאה

במקום שני: תיעוד בלעדי, מיוחד ומקיף מתוך קבוצת החסידים שהצליחה להסתנן למירון.

לכל התמונות

במקום השלישי: אולי כבר התרגלתם, אבל רק השבוע קמה פה ממשלה חדשה שהתכנסה לישיבה ראשונה עם ראש ממשלה וראש ממשלה חליפי, וגם אלכוג'ל היה.

לכתבה המלאה

במקום הרביעי: דקות קודם לכם הצביעה הכנסת בעד הקמת הממשלה, ויו"ר הכנסת הטרי שמח לבשר על כך.

במקום החמישי: מסע הלוויית ראש ישיבת סלאנים הגה"ח רבי חיים יוסף דוד וינברג זצ"ל שנפטר בארה"ב והובא למנוחות ביום שישי האחרון בארה"ק.

לכתבה המלאה

במקום השישי: יום אחרי השבעת הממשלה נערכו זה אחר זה טקסי חילופי התפקידים השונים, אחד המעיינים שבהם היה במשרד הבריאות עם שר הבריאות היוצא יעקב ליצמן ושר הבריאות הנכנס יולי אדלשטיין. וגם המנכ"ל היה שם.

לכתבה המלאה

במקום השביעי: בנו של ראש הממשלה העלה תיעוד נדיר מתוך קומת המגורים של ראש הממשלה בבלפור, עם עובש וסדקים בקירות.

לכתבה המלאה

במקום השמיני: גם במשרד המשפטים היו חילופי משרדים, אבל שם את ההצגה גנב כרגיל היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

לכתבה המלאה

במקום התשיעי: אחרי שבועיים שתלמידי הישיבה למדו ב'קפסולות', חזרו כלל הבחורים ה'עטרת שלמה' להיכל בית המדרש, ראש הישיבה הגרש"ב סורוצקין מסר שיחת חיזוק נרגשת.

לכתבה המלאה

במקום העשירי: תגליות ארכיאולוגיות חדשות ומרשימות נחשפו מתחת ללובי אתרי מנהרות הכותל: מערכת תת קרקעית חצובה בסלע מימי בית שני, התגלתה לראשונה למרגלותיו של מבנה ציבור מרשים בן 1400 שנה.

לכתבה המלאה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה הסייבר לא נפתח

למה הסייבר לא נפתח שערוריה גם מירון לפתוח מהר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו