צילום: עדינה ולמן – דוברות הכנסת.

אמסלם תקף במליאה: "אתם הופכים את היוצרות, אתם גורמים לאנרכיה" • צפו

עימות סוער התפתח במליאת הכנסת בין השר דוד אמסלם לבין חברי כנסת מהאופוזיציה: "אתם טבועה בכם האלימות הבסיסית, אתם האנשים הכי האנטי דמוקרטים, אתם לא מקבלים את הכרעת העם, ולא תקבלו אותה לעולם כל עוד אתם לא נבחרתם"

עימות סוער התפתח במליאת הכנסת בין השר דוד אמסלם לבין חברי כנסת מהאופוזיציה, כאשר השר התייחס לאירועים אתמול בהפגנה בתל אביב. השר אמסלם אמר: "אנחנו שומעים את שר המשפטים מצפה מראש הממשלה לגנות את האלימות, לטענתו יש שיסוי מטורף והוא מצפה מראש הממשלה ומשר הבט"פ לצאת נגד זה כי יש הסתה נגד המפגינים ויש הסתה נגד בתי המשפט וההסתה נגד שלטון החוק".

"רבותיי, אתם מסיתים נגד ראש הממשלה 4 שנים על בסיס יומי, אתם התחלתם בכל הפילוג הזה במדינת ישראל, אתם וכל המערכות שתומכות בכם. אתם טבועה בכם האלימות הבסיסית, אתם האנשים הכי האנטי דמוקרטים, אתם לא מקבלים את הכרעת העם, ולא תקבלו אותה לעולם כל עוד אתם לא נבחרתם".

"אתם קוראים לציבור הימני אוכלי עשב בגלל שאתם יהירים, שחצנים, מתנשאים ומאמינים לבלוף של עצמכם. אתם חושבים שמותר לכם הכול במדינת ישראל. אתם הופכים את היוצרות, תראו את האלימות שאתם מפעילים הלכה למעשה, אתם גורמים לאנרכיה במדינת ישראל כל יום. אתם מתדלקים את ההפגנות האלימות העברייניות האלה, ואתם מדברים עכשיו כמו הקוזק הנגזל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דודי אמסלם איש אמת חזק וברוך נמאס לנו מהצביעות של השמאל התשקורת ובתי המשפט רק משיח בקרוב בעזרת השם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו