צילום: דוברות הכנסת – עדינה ולמן

גפני: "אני מתבייש לבוא לבית הכנסת – אתם בסדר שם בכנסת?" • צפו

יו"ר דגל התורה בנאום במליאת הכנסת: "אנחנו נגד בחירות. אנחנו חושבים שללכת לבחירות זה הדבר ההזוי ביותר שיכול לקרות היום. אבל מה התמורה שאנחנו צריכים לעשות? שהתקציב יידחה. זה פשוט לא להאמין איך יכול להיות דבר כזה"

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני תקף היום (שני) את המערכת הפוליטית ואמר כי "כולנו אשמים. כולנו – קואליציה, אופוזיציה, סוג כזה של מפלגה וסוג אחר של מפלגה. אנחנו מדינה שאין לה תקציב. אין לה תקציב. היה היום דיון בוועדת הכספים על אלף ואחד נושאים חברתיים מהמדרגה הראשונה, ביניהם נערים בסיכון וכולי וכולי. אין תקציב".

בנאום הבמליאת הכנסת סיפר כי "אנחנו ישבנו היום בסיעת יהדות התורה – אגב, גם אנחנו מפלגה חברתית. אנחנו רק לא מתהדרים בזה, אבל אנחנו מפלגה חברתית – ואמרנו, המציאות הזאת, מה, אנחנו צריכים להצביע בעד דחיית המועד של הגשת התקציב? אנחנו נגד בחירות. אנחנו חושבים שללכת לבחירות זה הדבר ההזוי ביותר שיכול לקרות היום".

"אבל מה התמורה שאנחנו צריכים לעשות? שהתקציב יידחה", אמר בהתייחס להצעת החוק של האוזר. הוא תקף את נתניהו וגנץ: "אני לא מבין, אי אפשר להתאחד כולם יחד ולהגיד: אנחנו מגישים עכשיו תקציב דו-שנתי, חד-שנתי – כבר לא מעניין אף אחד. זה פשוט לא להאמין איך יכול להיות דבר כזה, וכל אחד יודע להשמיץ את השני יותר טוב מחברו".

לסיום הוסיף כי "אני מתבייש לבוא לבית הכנסת. אנשים אומרים: תגידו, אתם בסדר שם בכנסת? זה מה שאתם הולכים לעשות? א', אין תקציב וב', הולכים לבחירות? אלמלא מוראה איש את רעהו חיים בלעו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ואני חשבתי שיגיד משהו על היהדות שנרמסת??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו