מתוך עמוד הטוויטר של בצלאל סמוטריץ'

כוחות הביטחון הרסו חלקים בישיבת חומש; סמוטריץ' הזהיר ממחאת המונים

על אף שתלמיד ישיבתם נרצח שלושה ימים לפני כן - הבוקר הרסו כוחות הביטחון מספר פאנלים בישיבת חומש שבשומרון. אלמנתו של יהודה ביקשה מבנט להסדיר את הישיבה, וסמוטריץ' האשים: "את בתי המחבלים הם לא הורסים" • צפו


מתוך עמוד הטוויטר של בצלאל סמוטריץ'

פרס לטרור: שלושה ימים אחרי הפיגוע בחומש בו נרצח תלמיד הישיבה יהודה דימנטמן הי"ד, מאות שוטרים הגיעו הבוקר (ראשון) למקום בו פועלת הישיבה, והרסו בשעה האחרונה 2 מבני פאנלים שהוצבו הלילה בחומש. נכון לעכשיו, מבני ישיבת חומש שהיו במקום קודם לכן – לא נהרסו.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ', צייץ בטוויטר סרטון מהרס הפאנלים שביצעו הבוקר כוחות הביטחון בישיבת חומש – וכתב: "ממשלת השמאל הרופסת החליטה להעניק פרס לטרור והורתה לצה"ל ולמשטרה לחסל את הישיבה בחומש בתגובה לפיגוע שבו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד".

סמוטריץ' הזהיר מפני הפגנות של רבבות אנשים אם המצב הקיים יימשך: "את בתי המחבלים הם לא הורסים אבל את הישיבה כן. הם יפגשו מולם אלפים ורבבות אוהבי הארץ נחושים שיאבקו בהחלטה האומללה הזו וינצחו אותם. כולנו נהיה שם".

אלמנתו השכולה של יהודה, אתיה דימנטמן, פנתה הבוקר לראש הממשלה וביקשה: "יש בחומש ישיבה, הם מוסרים את הנפש, הם הסיירת מטכ"ל שלנו, חיילים ללא מדים. עם ישראל מבקש ממך להסדיר את הישיבה, לאבטח אותה, לאפשר לעם ישראל לעלות לשם. הדם של יהודה יקר מדי. אי אפשר לחזור לשגרה כאשר דם של נשמה טהורה כזאת נשפך".

עוד היא הוסיפה: "אני מרגישה את יהודה כל הזמן והוא מבקש דרכי לבנות את חומש". "יש לי רק תקווה אחת ובקשה מראש הממשלה נפתלי בנט. שהרצח שלו לא יהיה לשווא. אני קוראת לראש הממשלה תסדיר את ישיבת חומש – תחזיר אותנו הביתה. תשמור על הנערים. שלא תהיה עוד אלמנה כמוני. שלא יהיה עוד יתום כמו דוד".

חברת מפלגתו של סמוטריץ', ‏ח"כ אורית סטרוק, אמרה בראיון לגל"צ: "צה"ל כרגע לא מאפשר לבחורי הישיבה לחזור לחומש. רוצה לשאול את בנט – בטוח שאתה רוצה להיות ממשיך דרכו של אריק שרון ולהשלים את הגירוש מחומש? לתת פרס לטרור? תתעשת".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדינה של זבל!!!

החוצפה שלהממשלה הזאת עברה את כל הגבולות שיש!!!!!!! אין להם זכות קיום!!!!!! שיעופו כולם לחו'ל שםמקומם!!!!!!!!! לא רוצים אותכם תעופו!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ימח שמם וזכרם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture