הדס פרוש/פלאש90

הכנסת נכנסת לבידוד; בן ארי מתחה ביקורת, מחקה – ושוב מתחה ביקורת

עשרה ח"כים נדרשו להיכנס לבידוד לאחר שנחשפו לחולה מאומת לקורונה. ח"כ בן ארי זעמה על מתווה הבידודים, מחקה, ומתחה שוב ביקורת: "הנזק מסגירת השמיים הוא מיליארדים, טעות" • וגם: מה האיחול של עודה ליציאה מהבידוד?

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

עוררה סערה: לאחר שעשרה ח"כים נשלחו היום (ראשון) לבידוד מכיוון שנחשפו לכתב בערוץ הכנסת שנדבק בקורונה, מתחה ח"כ מירב בן ארי (יש עתיד) ביקורת חריפה על מתווה הבידודים. "ככה בקלות ובלי טיפה מחשבה שולחים אלפי אנשים לבידוד" כתבה בציוץ בטוויטר, אך לאחר מספר דקות בן ארי מחקה.

כזכור, שמונה ח"כים קיבלו הבוקר הודעה מקצין הכנסת כי עליהם להיכנס לבידוד לאחר שנחשפו למאומת קורונה בכנסת, קיים חשש כי הוא נדבק בזן האומיקרון. חברי הכנסת גלעד קריב, מרב בן ארי, גדי יברקן, יום טוב כלפון, קטי שטרית, מוסי רז, משה טור פז, חמד עמאר ושמחה רוטמן – הצטרפו לראש האופוזיציה בנימין נתניהו שקיבל הודעה כי נחשף למאומת קורונה בכנסת כבר בערב שבת, וכי עליו להיכנס לבידוד. בהמשך, קיבלה גם הח"כית אילנה ברדץ' יאלוב הודעה להיכנס לבידוד, לאחר ששוחחה מספר דקות עם עובד ערוץ הכנסת שנדבק.

כאמור, ח"כ מירב בן ארי צייצה בטווויטר: "הייתי בכנסת עם המאומת לקורונה (הוא מרגיש מצוין) במשך 4 דקות במרחק של 2 מטר, פגשתי אותו ביום שני, והוא הרגיש לא טוב רק ביום חמישי, קיבל תשובה במוצ"ש ועדיין לא ידוע בכלל האם זה אומיקרון", והוסיפה: "היום קיבלתי הודעה, מחר אני יוצאת מבידוד, ככה בקלות ובלי טיפה מחשבה שולחים אלפי אנשים לבידוד". הציוץ עורר סערה על כך שחברת קואליציה מותחת ביקורת על הממשלה, ובן ארי מיהרה למחוק אותו.

לאחר מכן צייצה מחדש ח"כ בן ארי, כשהפעם היא מותחת ביקורת על ההגבלות בנתב"ג: "כשזורעים לכם את התבהלה על נתב"ג אז אלו המספרים שתדעו (4 מספרד לדוגמא)", והוסיפה: "כיו"ר שדולת התעופה בכנסת, הנזק מסגירת השמיים הוא מיליארדים, אין אף מדינה שסוגרת ככה, טעות".

גם ח"כ שמחה רוטמן הציונות הדתית) מתח ביקורת על כך שהוא נדרש להיכנס לבידוד על אף שהוא מחוסן ומחלים: "נכנסתי לבידוד אומיקרון עד מחר. נראה לי אמצעי זהירות קצת קיצוני בהתחשב בסטטוס שלי (מחוסן ומחלים) ובמרחק שהייתי בו מהחולה המאומת" כתב. עם זאת הסכים רוטמן כי: "אבל אני מניח שכחבר כנסת שנפגש עם מאות אנשים ביממה, עדיף להיות זהיר מלהצטער. בדיקת PCR אחת מאחוריי, אחת נוספת מחר. בידוד נעים גם לשאר החברים מהכנסת".

ח"כ מוסי רז (מרצ) שנדרש אף הוא להיכנס לבידוד, כתב בטוויטר: "נחשפתי לכתב ערוץ הכנסת שהתגלה כמאומת. בהתאם להוראות קצין הכנסת נכנס לבידוד לשבוע מיום החשיפה עד ליום שלישי הקרוב". ראש מפלגתו השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג, הגיבה לו: "מזל טוב מוסי ליום ההולדת. גם חגיגה בבידוד היא חגיגה". ח"כ איימן עודה (הרשימה המשותפת) מהאופוזיציה, הגיב לרז: "מזל טוב חבר, עוד תזכה לראות את סיום הבידוד והכיבוש ואת השלום!".

בסך הכול נכנסו לבידוד עשרה ח"כים, שבעה מהקואליציה ושלושה מהאופוזיציה – דבר שצפוי להקשות על הקואליציה להשיג את הרוב הנדרש להצעות חוק שהם ירצו להעלות השבוע במליאת הכנסת להצבעה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture