ילדי עזה בחושך. צילום: Emad Nassar/FLASH90

אויבי עמם: החשמל לעזה נותק בגלל רקטה שפגעה במתקן אנרגיה

פגיעה עצמית: בשל פגיעה של רקטה במתקני האנרגיה המזינים את רצועת עזה, הופסקו שלושה קווים המספקים חשמל לדרום הרצועה. הערכה: ידרשו מספר ימים לתיקון הציוד לצורך השבת אספקה סדירה. צה"ל שיגר מסר בערבית לתושבים

פגיעה עצמית: בשל פגיעה של רקטה במתקני האנרגיה המזינים את רצועת עזה, נפגע ציוד ואי לכך הופסקו שלושה קווים המזינים את דרום הרצועה. בהערכה ראשונית שבוצעה במקום ידרשו מספר ימים לתיקון הציוד לצורך השבת אספקה סדירה.

שר האנרגיה, יובל שטייניץ, הנחה את חברת חשמל שלא לסכן את עובדיה, ולתקן את התקלה רק לאחר רגיעה.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, כתב הערב בעמוד הפייסבוק הרשמי של מתפ״ש בערבית כי ירי פצמ״רים מצד ארגוני הטרור בעזה היא זו שגרמה לניתוק אספקת החשמל בדרום רצועת עזה.

"לכל מאות אלפי העזתים שמתגוררים בשטח שבין צפון רפיח ועד דרום עזה ולא מבינים מדוע נפסקה אספקת החשמל לבתיהם, התשובה ברורה: הירי המאסיבי לאורך היום של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי, בחסות ארגון הטרור חמאס, פגע בתשתיות החשמל וגרם לתקלה באספקת החשמל לבתיכם, בעיצומו של חודש הרמדאן המבורך".

"תושבי רצועת עזה, הגיע הזמן להתעורר ולהבין כי חמאס והג'יהאד האסלאמי משתמשים בכם כבני ערובה וממשיכים בניסיונותיהם החוזרים ונשנים להביא להסלמה של המצב על חשבונכם, כשאתם אלו שנפגעים מכך בראש ובראשונה".

ההסלמה בדרום: בקבינט מעלים מחדש את האפשרות לכיבוש הרצועה

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו