צילומים: פלאש 90

דיווח: נתניהו ביקש שלא להתייצב בבית המשפט לדיון בפתיחת משפטו‎

ראש הממשלה ביקש שלא להתייצב בבית המשפט לפתיחת משפטו ביום הראשון הקרוב. הוא צפוי לנמק את בקשתו בכך שמדובר בדיון טכני בלבד, כך שההגעה אליו איננה מצדיקה את סידורי האבטחה בבית המשפט ואת עלותם הגבוהה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש שלא להתייצב בבית המשפט לפתיחת משפטו ביום הראשון הקרוב , כך פורסם ב'חדשות 12'. לפי הדיווח, עורכי דינו של נתניהו טרם נימקו את הבקשה, ולא ידוע כיצד יחליט בית המשפט בנושא. כל הנאשמים נדרשו להגיע לבית הדין בפתיחת משפטם על אף שהדיון בפתיחת המשפט הוא בעיקר טכני ואין צורך מהותי בנוכחות הנאשמים.

הוא צפוי לנמק את בקשתו בכך שמדובר בדיון טכני בלבד, כך שההגעה אליו איננה מצדיקה את סידורי האבטחה בבית המשפט ואת עלותם הגבוהה. אתמול אמר נתניהו בריאיון לכאן חדשות כי יתייצב לדיונים ככל שצריך ולפי הדין: "אעשה מה שהדין מחייב, אני אהיה שם במידת הצורך, כמידת הדין". בפרקליטות צפויים לבקש שהמשפט יתנהל כמה פעמים בשבוע ומעריכים שלא יהיה הסדר.

בשבוע שעבר קבע בית המשפט המחוזי בירושלים שהדיון הראשון במשפטו של נתניהו – לא יועבר בשידור ישיר. המשפט עצמו יתקיים, על פי הנחיות משרד הבריאות כשכל הנוכחים יהיו עם מסכות ובהפקדה על שמירת מרחק של שני מטרים בין אחד לשני. בהחלטה של בית המשפט נקבע שהדיון יתקיים בתאריך המתוכנן, בסוף החודש וכי הוא יתנהל על פי ההגבלות.

בהחלטה נכתב כי "נוכח הנחיות משרד הבריאות, לפיהן יש לשמור על מרחק של שני מטרים בין אדם לאדם, ישנה מגבלה על מספר האנשים שיוכלו להיכנס לאולם הדיונים. לפיכך, לדיון הקרוב יוכלו להיכנס, בנוסף לנאשמים, פרקליט אחד מטעם המדינה וסנגור מייצג אחד לכל אחד מהנאשמים".

"הדיון יוקרן בטלוויזיה במעגל סגור בשני אולמות נוספים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובתאום עם מערך דוברות בתי המשפט. מעבר לכך הדיון לא יצולם ולא ישודר בשידור ישיר. בהתאם להוראות מנהל בתי המשפט, חלה חובת חבישת מסכות בבית המשפט, באולם הדיונים ובאולמות בהם יוקרן הדיון", לשון ההחלטה של השפוטים רבקה פרידמן-פלדמן, משה בר-עם ועודד שחם.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כנראה שהפחדנות שלו לא מסתכמת רק מול החמאס…..

גוזל פת לחמם של ילדינו לכלא!!!
או שיחזיר את הקצבאות הילדים לתקופה שלפני שלטונו האכזרי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו