לאחר מאבק רפואי ממושך: אחד מגיבורי 'צוק איתן' הלך לעולמו

רס"ן חגי בן-ארי שהיה מיועד להתמנות למפקד סיירת צנחנים הלך הלילה לעולמו שנתיים וחצי מאז פילח ירי צלף את הקסדה שלראשו ונפגע פגיעה אנושה • לפני מספר חודשים הוחלט להעניק לו על ליד מיטתו בבית החולים, את המינוי של מפקד הסיירת

ביישוב נוב הלך הלילה לעולמו רס"ן חגי בן ארי בן 32 לאחר סבל ממושך שנשא עמו בשנתיים וחצי האחרונות מאז פילח ירי צלף את שריון הקסדה שלראשו ונפצע באורח קשה, כשהוא מותיר אחריו אשה ושלושה ילדים.

חגי שירת בתפקידו האחרון בצה"ל כמפקד מגמת אימונים והכשרות ביחידת "מגלן", ונפצע באורח קשה במהלך מבצע 'צוק איתן' כשנלחם עם כוחות חטיבת הצנחנים.

הוא היה אמור להתמנות למפקד סיירת צנחנים. אולם, מבצע שובו בנים ומבצע צוק איתן שפרץ מיד לאחריו עיכבו את המינוי.

כעבור שנה מאז הפציעה ומשהבינו הוריו כי אין בידי עולם הרפואה בכדי לספק מזור לפציעתו הקשה, הוקם בחצר בית הוריו ביישוב נוב, מבנה מיוחד ששימש כביתו של חגי, כאשר בסיוע הצבא התאמו התנאים שיאפשרו את החזקתו בחיים במצבו הבלתי הפיך.

במהלך התקופה הגיעו חברים ומכרים רבים לבית הוריו על מנת לבקר את חגי שישב בכסא גלגלים כשהוא נטול הבעות כלל.

לפני מספר חודשים כאקט של סימליות, מונה חגי בן-ארי למפקד סיירת צנחנים בעודו שוכב על מיטתו בבית הוריו.

היה זה כאשר מח"ט צנחנים, אליעזר טולידנו, להעניק לו ליד מיטתו בבית החולים את המינוי של מפקד הסיירת, ובכך נכנס חגי לרשימת מפקדי הסיירת לדורותיהם.

היה זה רגע מרגש כאשר הכריז המח"ט, "אני מבקש את רשותך להוסיף את שמך לשמות מפקדי סיירת צנחנים", ובכך סגר את המעגל.
הלווייתו של חגי תצא בשעה 14:00 מביתו במושב נוב, לכיוון בית הכנסת של היישוב, שם ינשאו ההספדים.

משם תמשיך מסע ההלוויה לחלקה הצבאית בבית העלמין ביישוב חיספין ברמת הגולן.

מדובר צה"ל נמסר, "אמש נפטר רב-סרן חגי בן ארי ז"ל, לאחר שנפצע באורח אנוש במהלך מבצע "צוק איתן". רב-סרן חגי בן ארי ז"ל מונה למפקד סיירת הצנחנים, לאחר פציעתו, תפקיד אליו ייועד ונבחר קודם למבצע. בן 31 במותו, ממושב נוב, היה נשוי ואב לשלושה ילדים".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו