דרעי עם דיירי הקרוונים בבת ים: "בשבילנו אתם לא שקופים"

בפגישה עם מחוסרי דיור בבת ים הבטיח יו"ר ש"ס לחזור לשם אחרי הבחירות ולסייע להם בכל מה שניתן • מוקדם יותר סייר יו"ר ש"ס בערים החרדיות ביתר עילית ובית שמש

עמם בצרה: יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי ממשיך בסיוריו ברחבי הארץ לקראת מערכת הבחירות אתמול לקראת ערב ביקר בבת ים והגיע למטה ש"ס המקומי, שם שמע על פרטי הפעילות ועודד את הפעילים להמשיך ולפעול בכל המרץ. לאחר מכן הגיע לסיור בשכונת הקרוואנים שם גרים כ-100 משפחות מעוטי יכולת שמתגוררים במקום למעלה מ20 שנה ללא פתרון. וכרגע לפני פינוי.

יו"ר ש"ס שמע מהדיירים במקום על מצוקותיהם בכל השנה ובמיוחד בחורף. אף אחד לא מתייחס למצוקתנו התלוננו הדיירים. הרב דרעי אמר להם: "ש"ס היא המפלגה היחידה שהציבה בראש סדר היום את מצוקותיהם של השופים והחלשים. אני מבטיח לחזור לכאן אחרי הבחירות ולסייע בכל מה שניתן" אמר.

משם נסעו לאזור להשתתף בהכנסת ס"ת לבית הכנסת של הרב אלון כהן בהשתתפות הגר"ח רבי שקרא לציבור לעשות הכל למען תנועת ש"ס.

מוקדם יותר, פתח יו"ר ש"ס את סיורו בעיר ביתר עילית במטה המרכזי, שם שמע מיו"ר ש"ס המקומי ר' יהודה עוביידי על נתוני ההצבעה בעבר ופעילות המטה. דרעי המריץ את הפעילים להמשיך ולעבוד בכל המרץ.

לאחר מכן הגיע לבית המדרש 'יחוה דעת' בעיר שם התקיים כינוס לאברכים. דרעי נשא דברים בפני האברכים על גזירות הממשלה הרעה. "עליכם לצאת ולהשפיע כמה שיותר. כדי שנהיה חזקים וכך בעז"ה נתקן את העוול". סיים דרעי.

משם הגיעו לבית שמש למטה ש"ס המקומי שם קיבלו אותו הפעילים הרבים בחום ובשירה. בדברים שנשא ראש העיר משה אבוטבול חיזק את יו"ר ש"ס ואמר לו "כולנו איתך ומאחוריך". אבוטבול תיאר את עולות הממשלה הרעה וההיזק הגדול שנעשה לעולם התורה. "גם לי רצו להזיק, כולכם ראיתם איזו מלחמה עברנו כאן בבחירות המקומיות דרכם לא צלחה. עלינו לפעול עכשיו כדי שלא נבכה אח"כ. תזכרו מה אמר לפני שנתיים הגר"ש בעדני אצלנו בבית המדרש, 'אני רואה ענן שחור מתקרב, צאו ותפעלו' ולא שמענו והנה תראו מה שקרה. לכן עלינו כעת לעשות הכל למען תנועת ש"ס", סיים רה"ע.

משם נסעו לביקור בארגון 'ובנה' המשקם משפחות במצוקה בראשות הגב' קאפח שהודתה לרה"ע ונציגי שס על הסיוע והתמיכה. משם הגיעו לכולל של הרה"ג רבי אלחנן פרץ שם נערך מפגש עם ראשי כוללים ואברכים.

גם שם נשא יו"ר ש"ס דברים וחיזק את האברכים והראשי כוללים לצאת ולפעול למען עולם התורה. משם הגיעו למרכז הקניות במרכז העיר שם נפגש יו"ר ש"ס עם בעלי עסקים שקיבלוהו בחום ועודדו וחיזקו אותו במערכה העומדת לפניו.

צילום: יעקב כהן

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו