צילום מתוך הטוויטר של אבי' ברקוביץ'

תמונת המתנה הנדירה נחשפת: קושנר מעניק למלך בחריין ספר תורה

שליח הבית הלבן אבי' ברקוביץ' פרסם תמונה מג'ארד קושנר, יועצו הבכיר וחתנו של נשיא ארצות הברית, מעניק למלך בחריין חמד בן עיסא אל-חליפה, ספר תורה עבור בית הכנסת של הקהילה היהודית במדינה. התמונה צולמה בביקור האחרון של המשלחת האמריקנית במזרח התיכון

שליח הבית הלבן לנושאי המזרח התיכון אבי' ברקוביץ' פרסם הלילה בטוויטר תמונה מג'ארד קושנר, יועצו הבכיר וחתנו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, מעניק למלך בחריין חמד בן עיסא אל-חליפה, ספר תורה עבור בית הכנסת של הקהילה היהודית במדינה. מדובר בתמונה שצולמה לפני מספר שבועות, במהלך ביקור המשלחת האמריקנית במזרח התיכון.


קושנר מעניק את ספר התורה למלך בחריין. צילום מתוך הטוויטר של אבי' ברקוביץ'

כזכור, הפרשן המדיני של 'וואלה' ברק רביד חשף לפני מספר ימים פרטים מרתקים מאוחרי הקלעים של הסכם הנורמליזציה שגובש בין ישראל לבחריין – שפורסם רשמית ביום שישי. בין היתר הוא סיפר כי לפני כשבועיים במהלך המסע במזרח התיכון של קושנר, הוא מסופר סת"ם בארצות הברית ספר תורה ושילם עליו מכספו.

ספר התורה נועד להיות מתנה למלך בחריין שבארצו יש קהילה יהודית קטנה שחיה במדינה מאות שנים. אחרי הביקור בסעודיה, הגיעה המשלחת האמריקנית לפגישה במנאמה בירת בחריין, ונכנס לפגישה עם המלך כשהוא נושא את ספר התורה על ידיו. כידוע, קושנר וברקוביץ' הם יהודים, והאחרון אף למד בישיבה בישראל.

 

מאחורי הקלעים של ההסכם: המתנה של קושנר למלך בחריין – ספר תורה

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו