צילום: דובר צה"ל

עיריית בני ברק הודיע לתושבים: תגברנו ושדרגנו המוקד העירוני 106

על מנת לתת לתת שירות מקצועי, יעיל ומהיר לתושבי העיר, הורה ראש העיר על שדרוג המערכת הטלפונית, הקמת מערכת טכנולוגית מתקדמת לקליטת פניות התושבים, והקמת מערך מתוגבר של צוות נציגי שירות נוספים בסיוע פיקוד העורף

בימים מורכבים אלו שעוברים על העיר בני ברק, המוקד העירוני 106 עומד בחזית המענה לתושבים ונותן מענה 24 שעות ללא הפסקה.

מובן מאליו, כי בימים אלו, כמות הפניות למוקד העירוני גדלה בשיעור ניכר. בנוסף, התווספו מספר תחומים ונושאים עליהם מופקד המוקד העירוני במתן מענה לתושבי העיר. לצערינו, בשל כך, נוצרו זמני המתנה ארוכים מהרגיל ולעתים, אף לא ניתן ליצור קשר עם המוקד העירוני.

על מנת לתת לתת שירות מקצועי, יעיל ומהיר לתושבי העיר, הורה ראש העיר על שדרוג המערכת הטלפונית, הקמת מערכת טכנולוגית מתקדמת לקליטת פניות התושבים, והקמת מערך מתוגבר של צוות נציגי שירות נוספים בסיוע פיקוד העורף, אשר יחל לפעול כבר בשעות הקרובות ויתן מענה לכלל פניות תושבי העיר בנושאים השונים.

אנו מודעים לחוסר הוודאות בתקופה קשה זו, ועושים את כל המאמצים האפשריים על מנת לתת מענה יעיל, איכותי ומושלם לכל פניה, שאלה או בקשה.

תקוותינו כי זמני ההמתנה יצטמצמו למינימום האפשרי, בתוך מספר שעות.

הישארו בבית שומרים על הבריאות של כולנו!

גם עכשיו מוקד עירוני 106 לשרותכם סביב השעון

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דיברתי איתם. הם לא יודעים לענות על שאלות פשוטות, כמו: האם אפשר להגיע לצפון העיר לקנות ב'אושר עד', התשובה שקיבלתי: אין לנו מושג תשאל במשטרה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו