הליכוד: "הסכמנו לויתורים מפליגים, לפיד עושה כל מאמץ לסכל ממשלת אחדות"

הליכוד על פגישת המשא ומתן עם כחול לבן: "אם לפיד יפסיק לחבל במאמצים לאחדות עדיין יש אפשרות אמיתית למנוע בחירות ולהקים ממשלת אחדות". כחול לבן: "מי שמסכל ממשלת אחדות הוא נתניהו, שלא הפנים שהוא הפסיד בבחירות"

במפלגת הליכוד התייחס הערב לפגישת המשא ומתן שהתקיימה היום בצהרים עם 'כחול לבן' ומסרו כי, "הליכוד הסכים לויתורים מפליגים, אבל יאיר לפיד עדיין עושה כל מאמץ כדי לסכל ממשלת אחדות. אם לפיד יפסיק לחבל במאמצים לאחדות עדיין יש אפשרות אמיתית למנוע בחירות ולהקים ממשלת אחדות".

מכחול לבן נמסר בתגובה להודעה התוקפנית של הליכוד נגד יו"ר יש עתיד יאיר לפיד כי, "מי שמסכל ממשלת אחדות הוא יו׳׳ר הליכוד נתניהו, שעדיין לא הפנים שהוא הפסיד בבחירות, שהליכוד כבר לא המפלגה הגדולה ביותר ושכחול לבן לא תאפשר לאדם עם שלושה כתבי אישום לנהל את המדינה.נתניהו, שחרר את ישראל".

לפיד אמר בתגובה להודעת הליכוד: "תגידו, לא נמאס לכם לשקר? נכנסתם לחדר, אמרתם ״ביבי ראשון ברוטציה, ליצמן וסמוטריץ׳ נעולים בפנים, לא מוותרים על כלום״ ואז אתם יוצאים ומקשקשים על ״ויתורים״? שביבי יסכים להיות שני ברוטציה ומחר יש ממשלה. הגיע הזמן שיפול האסימון לכל חברי הכנסת של הליכוד: נתניהו מונע כל סיכוי להקמת ממשלת אחדות. שיידעו כל אלה שלא ייכנסו לכנסת הבאה – ביבי לא סופר אתכם ממטר".

מכחול לבן נמסר בתום הפגישה כי, "הסתיימה פגישתם של צוותי המו״מ של כחול לבן והליכוד. הפגישה התקיימה ברוח טובה אך הפערים בין שני הצדדים נותרו משמעותיים. תיתכן פגישה נוספת בהמשך השבוע". גורמים בכחול לבן האשימו כי נתניהו "לא מוותר על הבלוק", ואמרו כי אנחנו "שועטים לבחירות".

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין נפגש מוקדם יותר היום עם ראשי סיעת יהדות התורה, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני. קודם הפגישה נפגשו השניים ב-4 עיניים בלשכתו של גפני, בכדי לתאם עמדות. הבוקר נפגש יו"ר הכנסת עם יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, וביום חמישי נפגש עם יו"ר שס השר אריה דרעי. אדלשטיין מתכוון להמשיך גם בהמשך השבוע בסבב הפגישות עם ראשי המפלגות.

השר יריב לוין התייחס פתח ישיבת הממשלה הבוקר לפגישה הצפויה ואמר כי, "אנחנו נגיע היום לישיבת המשא ומתן עם כחול לבן, בהתאם להזמנה של יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין. אנחנו מצפים סוף סוף לשינוי, הגיע הזמן שכחול לבן תפסיק עם הפסילות האלה, ואם ההתנהגות הזאת, שהיא פשוט לא מקובלת, לא יכול להיות שמישהו ימנה את עצמו לשומר המוסר ויחשוב שהמוסר שלו טוב יותר מהמוסר של שניים וחצי מיליון אזרחים שרוצים לראות את בנימין נתניהו כראש ממשלה".

לדבריו, "לא יכול להיות שמישהו יתנהג ביהירות ובהתנשאות מתמשכת כפי שאנחנו רואים מצד כחול לבן לכל אורך מה שאמור היה להיות משא ומתן, אנחנו בהחלט מצפים היום לשמוע מכחול לבן עמדה אחרת, לשים סוף לפסילות, לשים סוף לעמדה הזאת שפוגעת בבחירה הדמוקרטית של כל כך הרבה אזרחים ולתת אור ירוק אימיתי לסכם משא ומתן ולהקים ממשלה, זה אפשרי, זה תלוי רק בהם".

עוד הוסיף כי, "בשורה התחתונה, אני אומר שוב, האחריות מוטלת כולה, במלואה, על אדם אחד, על בני גנץ, שיפסיק לעבוד אצל יאיר לפיד, יפסיק לפחד מיאיר לפיד, וסוף כל סוף יבוא לנהל משא ומתן אמיתי ורציני, שניים וחצי מיליון אזרחים שתמכו בבנימין נתניהו, ראויים ליותר כבוד, וראויים ליחס אחר מהיחס המתנשא שמקבלים עד עכשיו מכחול לבן".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שני מפלגות שקרניות בראשות שני מנהיגים גאוותנים מלוכלכים
תתפטרו היום ותתנו לסער ויעלון להסתדר לבד ויהיה לנו מדינה עם מחירי דירות שפוים שזה הכי חשוב

ממשיכים עם משחק האשמות במקום לנהל מו"מ רציני.

לפיד יהיר השקרן הלאומי הוא וגנץ כל כך שקרנים שכבר מאמינים לשקרים של עצמם . יהיר את רק עיתונאי שיכור מגאווה ושנאה .. מי המפגר שיאמין לך ולגנץ שגנב בחסות המשטרה 50000000 ש"ח . אלא מה לא נתנייהו לא חוקרים … איכס עליכם ועל השקרים ההזויים שלכם

נמאס

משהו לא נראה טוב בכל המפגשים הטפשיים האלה.
מיליון פגישות ואותם אמירות עם אותה הערכת מצב, בלי פשרות משני הצדדים, שני קבוצות של יריבים ובלי משהו קטן לשינוי. נשמע הזוי! רק ה' יודע מה מתנהל שם באמת בכל פגישה ופגישה, שקרים וכזבים!!!!

כמה הימין מתבכיין… אנחנו רוצים זה הם לא מסכימים….ימין נכלולי שקרן ובכיין….. די כבר…בלי ביבי יש ממשלה תוך שעה!!!!

יהיר לפיד בור ועם הארץ העם והיסטוריה ישפטו אותך בקרוב אמת תיצא לאור בקרוב אתה וחבריך וקרוביך התקשורות הבזוי והשקרנית ובנוסף מעלימה מידע חיוני ואמיתי .בקרוב נשמע עליך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו