נועם רבקין פנטון / Flash90     

ליצמן: "אין לי בעיה ללכת לבחירות רביעיות – נלך רק עם נתניהו"

יו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן התייחס לחתימת ראשי הימין על נאמנות לנתניהו ואמר "חתמנו כי ראינו מצב שכל אחד משקר כאילו יש משא ומתן". בנוסף דחה את הטענות שיכנס לממשלה עם גנץ ואמר שילך רק עם נתניהו גם במחיר של בחירות רביעיות

יו"ר יהדות התורה ושר הבריאות יעקב ליצמן אמר הבוקר (חמישי) כי אין לו בעיה ללכת גם לבחירות רביעיות, אם ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה גם לאחר הבחירות הקרובות. בריאיון ל'רשת ב" אמר ליצמן כי הוא וסיעתו יעשו מה שבלוק הימין יעשה. "מה שנסכם בבלוק זה מה שנעשה".

ליצמן הסביר כי, "עד לרגע זה ליברמן לא רוצה אותנו, גנץ לא רוצה אותנו ולא רוצה אותי כשר הבריאות. אז הוא לא יהיה ראש ממשלה. אם הוא לא רוצה אותי כשר בריאות אני לא רוצה אותו כראש ממשלה. יש עקרונות. אם הוא לא רוצה לקבל את העקרונות אז אין על מה לדבר".

לדבריו, יהדות התורה חתמה על מסמך הנאמנות לראש הממשלה, "לא כי הליכוד ביקש זאת, דרעי ביקש ממני וראינו מצב שכל אחד משקר בבוקר כאילו יש משא ומתן, אחד אומר עם גנץ, אחד עם אחרים. לא דובים ולא יער".

בנוסף התייחס שר הבריאות להתמודדות עם נגיף ה'קורונה' ואמר כי הנחת העבודה נותרה שנגיף קורונה יגיע לישראל ונעשים כל המאמצים למנוע זאת. "אנחנו סומכים על אנשים שאף אחד לא רוצה להדביק לא את המשפחה שלו ולא את הציבור. פה ושם אני שומע שיש מישהו שלא מקיים את זה. אם נרגיש שזה דבר שמתרחב בהחלט אנחנו נעשה כל מיני בדיקות". הוא אמר כי ישקול להשתמש בסמכותו להורות על אשפוז בכפייה של אנשים שיפרו את הוראות הבידוד", אמר ליצמן.

ליצמן דחה את הטענות של נוסעי ספינת הקורונה כלפי הממשלה: "הטענות לא נכונות. דיברתי עם כל מי שהיה בספינה. אנחנו תלויים ביפנים ואת הסדר הם עשו, לא אנחנו". הוא הדגיש כי ממשלת יפן אינה מאפשרת להביא לארץ את הישראלים שחלו בנגיף ולו הדבר היה תלוי בו היה מורה להחזיר אותם לטיפול רפואי בישראל.

בראיון ל'גלי צה"ל' התייחס שר הבריאות יעקב ליצמן לתוכנית הטיפול במערכת הבריאות שפרסם יו"ר כחול לבן בני גנץ ואמר: "גם כשמעתיקים במבחן צריך לדאוג שלא יעלו עליך"

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לך מפחד מעימות זורק תירוצים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו