Yonatan Sindel/Flash90

דיווח: ליברמן לא עדכן את רה"מ בנט על ההחלטה החדשה נגד החרדים

על פי הדיווח, שר האוצר איווט ליברמן כלל לא עדכן את ראש הממשלה נפתלי בנט על החלטתו בפגיעה הקשה נגד החרדים ועל דבר פרסומה, למרות שהכוונה על כך נודעה לבנט במהלך המשא ומתן להקמת ממשלה. בקואליציה עדיין מקווים שהחרדים יצטרפו לממשלה

החלטה של שר האוצר איווט ליברמן לבטל את סבסוד מעונות היום לילדי אברכי הכוללים מעוררת הדים נזעמים. המהלך אמנם נועד לעודד חרדים להשתלב בשוק העבודה, אך רבים מהם מצהירים כי אף אחד לא יעזוב את לימודיו בעקבותיה – וההשלכות יובילו אך ורק לפגיעה כלכלית במשפחות החלשות.

על פי הדיווח של הפרשן עמית סגל ב'חדשות 12', הערב מתברר כי שר האוצר איווט ליברמן כלל לא עדכן את ראש הממשלה נפתלי בנט על החלטתו בפגיעה הקשה נגד החרדים ועל דבר פרסומה, למרות שהכוונה על כך נודעה לבנט במהלך המשא ומתן להקמת ממשלה.

שר האוצר איווט ליברמן מצדו נימק כי מדובר בהחלטה שנמצאת במסגרת סמכויותיו של שר האוצר – וזו אינה החלטת ממשלה ולכן הוא לא דיווח על כך לראש הממשלה קודם ההכרזה על ההחלטה. כעת מבטיחים בממשלה שמעכשיו שלא יינקטו צעדים נוספים של ליברמן נגד החרדים.

עוד דווח כי, ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה לשרת הכלכלה אורנה ברביבאי, שהיא זו שצריכה לחתום על שינוי הקריטריונים לסבסוד מעונות היום. במכתב ששיגר אליה ביקש ממנה שלא לחתום על הצו, בנימוק שההחלטה תותיר את הילדים בבית עם האם, שתעזוב את העבודה כי זה לא ישתלם לה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו