דוברות המשטרה

חשש מפיגועי השראה: בנט הנחה להיערך בהתאם ולגלות דריכות

ראש הממשלה: "אנחנו צריכים להגביר את הדריכות ולמנוע פיגועים המשכיים" • ח"כ בן גביר טוען: "אפשר היה למנוע התוצאות הקשות של הפיגוע" • תנועת הימין 'אם תרצו': "לעצור מיידית את ח’טיב ועימו את המסיתים האחרים"

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) אמר נפתלי בנט: "בשם שרי הממשלה, אני מבקש להשתתף בצער המשפחה, ומבקש להצטרף לתפילה לרפואת הפצועים.".

"קיבלתי מוקדם יותר הבוקר משר הבט"פ וממפכ"ל המשטרה עדכון על פרטי האירוע. הייתה שם פעולה מהירה מאוד של כוחותינו, שתי השוטרות והשוטרים שהיו במקום, שנטרלו במהירות רבה את המחבל".

בנט הוסיף, "עם זאת, זה הפיגוע השני שמתרחש בזמן האחרון בירושלים. הוריתי לכוחות הביטחון להיערך בהתאם ולגלות דריכות, גם מחשש לפיגועי השראה. אנחנו צריכים להגביר את הדריכות ולמנוע פיגועים המשכיים".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו: "אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת הנרצח ומתפלל יחד אתכם לרפואת הפצועים בפיגוע הקשה בירושלים. חמאס שעומד מאחורי הפיגוע חייב לשלם מחיר כבד על הרצח הנפשע הזה בלב בירתנו".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר מסר: "רק לפני כשנה בג"צ דחה עתירתי להציב מגנומטרים לערבים כמו ליהודים כחמישים מטר מהר הבית. אם היו עושים זאת התוצאות הקשות היו נמנעות כשהטרור מרים ראש צריך להוריד לו את הראש. מי שמנסה לרצוח יהודים צריך לירות לו בין העיניים ולשלוח מסר לבאים אחריו שזה סופו של כל מחבל".

ח"כ בן גביר הוסיף: "חוסר המשילות של הממשלה מעודד את המחבלים להוציא פיגועים, בינתיים עד שהממשלה תתעורר ותעיף את האחים המוסלמים, צריכים להרוס את ביתו של המחבל ולגרש את בני משפחתו מהמדינה".

מתנועת 'אם תרצו' נמסר: "אנו מזהירים כבר שבועות מפני עליית ההסתה בנוגע להר הבית. התרענו על חזרתו לפעילות של סגן יושב ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, השייח’ כאמל ח'טיב, על קריאותיו ‘לגרש את הזוהמה והלכלוך’ מהר הבית. פנינו לשירותי הביטחון, למשטרה ולשר הבט"פ ואמרנו שזה רק עניין של זמן עד שההסתה תהפוך לרצח. אנו שבים וקוראים לעצור מיידית את ח'טיב ועימו את המסיתים האחרים. עלילות הדם על הר הבית מסכנות חיים ואסור לעמוד מולם בשוויון נפש!".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גם הבג"צ אחראי על הפיגוע
הוא היה יכול למנוע את זה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו