ישיבת חומש

"בנט נותן פרס לרוצחים": כוחות הביטחון החלו בפינוי המחודש של חומש

אלפי יהודים עלו ביממה האחרונה לחומש על מנת לזעוק נגד הפינוי אחרי רצח יהודה דימנטמן הי"ד בפיגוע הירי שבוע שעבר, אך הממשלה הורתה לכוחות הביטחון להתחיל בפינוי המבנים הזמניים במקום, בהם לנים תלמידי ישיבת חומש

כוחות הביטחון מפנים הבוקר (שישי) שלושה מבנים שהוצבו השבוע בחומש, המשמשים את תלמידי הישיבה ואברכי הכולל בו למד יהודה דימנטמן הי"ד, שנרצח לפני שבוע בפיגוע ירי ביציאתו מהמקום.

מישיבת חומש נמסר: "פרס לטרור. אין מילים. לצערנו אנו רואים כי ממשלת ישראל החליטה בעקבות הפיגוע בו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד, להוריד את הישיבה בחומש, המחבלים משיגים את מטרתם באמצעות קבלן הביצוע – ממשלת ישראל".

ממפלגת הציונות הדתית נמסר: "עשרות אלפי היהודים שעלו אמש לחומש מבטאים את הערכים, המסירות ואת האמונה בצדקת הדרך. לעומתם, בנט, שקד, אורבך, כהנא ושותפיהם מבטאים את ההפך הגמור: את אובדן הערכים, האנוכיות את המרמה והשקר".

"הם מבינים שהאנרגיות של הציבור המסור שעלה לחומש ואיתו ציבור מאמין גדול נוסף, מסורתי דתי וחילוני, מסוגלים להפיל את הממשלה שהם הקימו עם השמאל הקיצוני ועם הערבים תומכי הטרור".

במפלגה של סמוטריץ' הוסיפו ותקפו את חברי ימינה: "כמו שרון בזמנו, בנט ושקד עברו צד. הם יעשו הכל, אבל הכל, בכדי לשמור על כסאם. גם להחריב ישובים בארץ ישראל. ההרס נועד להחליש ולפגוע אך אנו נמשיך. ההיסטוריה והציבור יבואו חשבון עם מי שנלחם בחלוצים של ימינו".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה להריסות בחומש: "בנט נותן פרס לרוצחים ורימה משפחה שכולה ואת עם ישראל כולו. ההריסות בחומש הם תמונת ניצחון לרוצחים, המסמנים וי בידיהם והולכים לכלא בתחושת ניצחון. הדברים חמורים שבעתיים שבנט הבטיח למשפחה השכולה שיפעל נגד ההריסה בחומש. אם בנט לא מסוגל למנוע את ההרס, הוא אפילו לא ראוי להיות רה"מ אפילו דקה אחת".

ח"כ מעוז מסר בתגובה: "המשוואה של ממשלת השמאל בראשות בנט, לפיה מפנים מיהודים את המקום בו נרצח יהודי, היא פרס לטרור הרצחני. המשוואה הזאת נותנת לערבים את ההרגשה שהם אדוני הארץ. תרצח יהודי – והיהודים יברחו. רבבות מעם ישראל שהגיעו אמש לתמוך בלומדי התורה בחומש, מבינים שהמצב הזה מקולקל. אני קורא לנפתלי בנט, לאיילת שקד, לגדעון סער, לזאב אלקין לניר אורבך ולעידית סילמן: עיצרו את המעשה הנורא הזה".

רק אתמול הגיעו אלפים רבים לחומש, בהם 15,000 יהודים שהשתתפו בעצרת לילית שם הביעו תמיכה בישיבת חומש, וקראו לממשלה לעצור את העקירה. העצרת התקיימה במלאות השבעה לרצח יהודה הי"ד, לבקשת המשפחה והאלמנה שהתחננה לא להרוס את המקום.

הקרב על חומש: מדוע פונה המקום בהתנתקות והאם יתנו שוב פרס לטרור?

הכתבות המעניינות ביותר

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה תגובת ניר אורבך???

שימו לב: הטרקטור לוקח 10 מעלות ימינה….

מה שהם עושים זה עידוד טרור! הם צריכי לשבת על זה בכלא! כל מחבל עכשיו יודע שיש 1+1, גם תהרוג יהודי וגם יגרשו אותם מההתנחלויות.

מי שמפקד על הטרקטור ברוב חדווה הוא ערבי..!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture