צילום: איחוד הצלה

אבקה חשודה בביתר עילית; ארבע פונו לבית החולים

שני מעטפות שהגיעו בדור מעלי אקספרס בסין התגלו עם אבקה חשודה המוגדרת כ"וינל שחור", כוחות הכיבוי וההצלה הוזעקו לזירה ופינו לבית החולים ארבע בני משפחה אחת, פינו את הבניין וסגרו את הרחוב. החומר מועבר לבדיקה בנס ציונה

שני מעטפות חשודות עם אבקה הגיעו היום לרחוב הרבי מזוועהיל, המעטפות הגיעו בדואר ישראל – משלוח מאתר עלי אקספרס, מסין. צוותים של כיבוי אש סגרו את הרחוב משני צדדיו והבניין פונה מדיירים. ארבעה נפגעים פונו ע״י מד״א לביה״ח שערי צדק בבירה. מחלקת חבלה מחוז ש״י לוקחים את החומר לבדיקה בנס ציונה. כך נמסר מהרשות הלאומית לחירום.

חיים בלוי חובש באיחוד הצלה מספר כי: "מדובר בארבעה בני משפחה (אם ובתה כבת 20, נער כבן 17, וילד כבן 7) שחשו ברע לאחר פתיחת מעטפה עם חומר שאינו מזוהה. צוותי כיבוי וכוחות הביטחון פועלים במקום. הארבעה פונו להמשך בדיקות בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשבשלב זה מצבם מוגדר קל".

מכב"ה מחוז יו"ש נמסר כי "שני צוותי כיבוי בליווי רכב ניטור מטפלים כרגע בשני מעטפות חשודות עם אבקה ברח הרבי מזוועהיל בביתר עילית, הופעלה פקודת "וניל שחור", הצוותים כרגע סגרו את הרחוב משני צדדיו והבניין פונה, מספר דיירים טוענים על צריבה ומטופלים בזירה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה קורא בביתר עלית בזמן האחרון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו