שני צעירים יהודים ניצלו בנס מלינץ' בירושלים

השניים נסעו ברכב בשכונת א טור | ערבים השליכו לעברם אבנים | עת נחלצו מהרכב המותקף, החלו עשרות ערבים להכותם| בנס הצליחו לברוח ללא פגע משמעותי

אמש (שלישי) ניצלו מלינץ', שני צעירים יהודים בשנות ה-20 לחייהם, המתגוררים בשכונת בית אורות בירושלים. השניים נסעו ברכבם סמוך לשכונת א-טור, עת החלו עשרות ערבים לרגום אותם באבנים.

קרא עוד:

[postim]

ערוץ 7 מדווח הבוקר על הלינץ' שנמנע בירושלים. חלונות הרכב בו ישבו השניים נופצו לחלוטין. השניים שחששו לחייהם, יצרו מיד קשר טלפוני עם המשטרה, בעוד הם מנסים להיחלץ מהרכב הנרגם ללא הפוגה. בתוך שניות ספורות מרגע יציאתם מהרכב, זינקו לעברם עשרות הערבים שעמדו בחוץ והחלו להכותם. השניים הצליחו לנוס על נפשם לכיוון צומת סמוך, שם המתינו מעל 20 דקות לניידת משטרה.

השניים שנרגעו רק כעבור שעות ארוכות, תיארו את הפחד שכמעט שיתק אותם, עת ניצבו מול עשרות הערבים המשולהבים, אשר מוות ניבט מעיניהם וכמעט הרגו אותם במכות ואבנים.

אחד מחבריהם של השניים אמר לערוץ 7: "בסופו של דבר מישהו יירצח פה. כולם מתעסקים פה בתג מחיר אבל אף אחד לא מתרגש מבקבוקי תבערה, מטעני חבלה ומלינץ' שכמעט בוצע לפני זמן קצר. אם השניים לא היו מצליחים לברוח, הם לא היו כעת בין החיים".

 

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו