חיפה: חרדי כבן 60 נפצע קשה במהלך שוד בחנות הספרים שבבעלותו • התפללו

חסיד סערט ויז'ניץ כבן 60 נפצע בראשו במהלך שוד בחנות הספרים שבבעלותו • החסיד הובהל לבית החולים, מצבו מוגדר בינוני עד קשה • דיווח: המשטרה עצרה את החשוד בדקירה

אימה בלב העיר חיפה: בסביבות השעה 19:00 ר' משה קוסטינר יושב לו בחנות הספרים ותשמישי הקדושה שברשותו, הממוקמת ברח' הרצל הסמוכה מרחק 5 דקות הליכה מרמת ויז'ניץ, לפתע נכנס צעיר רוסי, ודרש את כל הכסף שבקופה.

קרא עוד:

[postim]

השעה 19:00 היא כשעה קודם סגירת החנות, והקופה היתה תפוחה בשעה זו, ר' משה לא מיהר לתת והחל להתעמת עם השודד, תוך כדי העימות נטל השודד קופת צדקה כבידה וחדה במיוחד, והשליך אותה בעוצמה אל תוך פניו של ר' משה.

ר' משה נפל ארצה כשהוא כולו נאנח מכאבים וזועק לעזרה, עוברי אורח ששמעו את זעקתו נחרדו לראות את מכרם, כשהוא שוכב פצוע ומדמם, ומיד הזעיקו את כוחות ההצלה שהגיעו תוך דקות, וצוות מד"א פינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה.

הגנב הצליח לחמוק החוצה במונית, ונתפס לפני דקות אחדות על ידי משטרת חיפה שפרסה מחסומים באיזור וניהלה מרדף אחריו עד הכניסה לעיר עכו, שם נתפס.

חסידי סערט ויז'ניץ משוחחים בהתרגשות על הנס שאירע, שר' משה נותר בחיים והיה יכול לשלם בחייו, לולא היה אותו שודד חמוש בסכין או באקדח, והנס הנוסף הוא כי' אביו של ר' משה, ה"ה הרה"ח ר' יהודא לייב קוסטינר שליט"א מזקני וחשובי חסידי סערט ויז'ניץ נוהג אף הוא לשהות לצד בנו בהנהלת החנות, אלא שבאותו הזמן יצא האב ר' לייבל לתפילת מנחה בבית המדרש שאץ ויז'ניץ הסמוך ולא ראה את המראות הקשים.

ר' משה מאושפז בדקות אלה בחדר הטראומה של ביה"ח רמב"ם, כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה, הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים עבור ר' משה יחיאל מיכל בן גיטל נעכא לרפו"ש בתושח"י.

צילום: חדשות 24

שוד בחיפה (צילום חדשות 24) (1) שוד בחיפה (צילום חדשות 24) (2) שוד בחיפה (צילום חדשות 24) (3) שוד בחיפה (צילום חדשות 24) (4)

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו