חיילים בחברון. צילום: פלאש 90

חברון: הישוב היהודי קיבל מעמד רשמי משר הביטחון

המעמד החדש יקנה לוועד היישוב סמכויות מוניציפאליות עצמאיות שאינן תלויות בעיריית חברון, בדומה בחלק מהמקרים למועצות ורשויות מקומיות במדינת ישראל

שר הביטחון אביגדור ליברמן בירך הבוקר על חתימת צו מפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה, המעדכן את סמכויות הוועד המוניציפאלי של ועד היישוב היהודי בחברון.

כזכור, לאחר שנים ארוכות של קיפאון הוביל בחודשים האחרונים שר הביטחון ליברמן את המהלך והנחה על חתימת הצו, שיאפשר מעתה שיפור משמעותי בשירותים המוניציפאליים לתושבי היישוב היהודי בחברון. העידכון יעניק לוועד היישוב סמכויות מוניציפאליות עצמאיות שאינן תלויות בעיריית חברון, בדומה בחלק מהמקרים למועצות ורשויות מקומיות במדינת ישראל.

שר הביטחון ליברמן אמר: "אנו ממשיכים לפעול למען ההתיישבות ביהודה ושומרון, כפי שקורה בשנה האחרונה, שהיא הטובה ביותר להתיישבות מזה שנים. מבחינתי יש חשיבות גדולה מאוד לחיזוק היישוב היהודי בחברון. מזה שנים ארוכות שהתושבים שם נפלו בין הכיסאות בכל הקשור לטיפול שוטף בעניינים המונציפאליים של היישוב, וזה היה מתבקש לקבל החלטה ולממש אותה. אני נחוש להמשיך לקדם את ההתיישבות כדי שתפרח ותשגשג, ואעשה זאת באחריות ובשיקול דעת".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מהלך בירוקרטי חסר משמעות מעשית שליברמן מנפח אותו כריכוך הציבור הימני לפני הפינוי הקרוב בחברון
רח"ל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו