ב.ד.ה – הפעוט יעקב סיידי שנפל אתמול נפטר מפצעיו

טרגדיה בירושלים: יעקב סיידי הפעוט בן ה- 3 שנפל אתמול מחלון ביתו בשכונת בית ישראל, נפטר היום מפצעיו בבית החולים הדסה עין כרם בעיר. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

ברוך דיין האמת. בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, נפטר לפני שעות ספורות יעקב סיידי בן ה-3 שנפל אמש (א) מחלון ביתו בשכונת בית ישראל בירושלים.

קרא עוד:

[postim]
הילד נפצע אתמול באורח אנוש וטופל במקום ע"י צוותים של 'איחוד הצלה' ו 'צוות הצלה' שהעניקו לו סיוע ראשוני וביצעו בו החייאה עד להגעת צוות נט"ן של מד"א שפינה אותו להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם.

דורון דניאל, חובש 'איחוד הצלה', סיפר: "הילד נפל ממרפסת ביתו בקומה השניה ונפגע קשות בראשו. אני וחובשים נוספים של 'איחוד הצלה' הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני וביצענו בו פעולות החייאה. הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים. הרקע לנפילה אינו ברור".

במהלך הלילה נאבקו הרופאים על חייו של הילד, שסבל מפגיעה בראשו והיה מחוסר הכרה, אך למרבה הצער בשעות האחרונות הוא נפטר מפצעיו.

דובר מד"א, זכי הלר, סיפר לכלי התקשורת כי "סמוך לשעה חצות ורבע התקבל דיווח על ילד כבן שלוש שנפל מגובה רב בבניין מגורים ברחוב יוסף קארו בירושלים. עם קבלת הקריאה הוזעקו למקום צוותים ניידת טיפול נמרץ. למקום הגיע פרמדיק כונן של מד"א ירושלים שהיה בסמוך לזירה, הוא מצא את הילד שרוע על המדרכה בחזית הבניין. הילד היה מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה ופגיעה רב-מערכתית. הוא העניק לו טיפול רפואי וצוות טיפול נמרץ שהגיע למקום פינה אותו תוך כדי החייאה לבית החולים הדסה עין כרם".

המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע, נבדק חשד לרשלנות מצד ההורים.

ת.נ.צ.ב.ה

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו