Yonatan Sindel/Flash90

אריה דרעי לחוץ: "יש שאננות; כל מה שחשוב מונח בסכנה קשה"

"הגוש השני לא בעד מדינה יהודית, לא בעד זהות יהודית ולא בעד כל הדברים שאנחנו מאמינים בהם", אמר דרעי על הברית שכרתו ידידי המפלגות החרדיות לשעבר עם יאיר לפיד ואיווט ליברמן • יו"ר ש"ס נגד נתניהו: "עשה טעות כשהעביר מסר שיש לו 61. אין לו סקרים כאלה"

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי ערך היום (שני), שעות לפני פתיחת הקלפיות, ישיבת מטה מיוחדת ואחרונה עם רכזי האזורים של המפלגה והתריע בפניהם כי המצב קשה. דרעי הזהיר כי חסרים 2 מנדטים לגוש הימין ויש שאננות ברחוב.

"אנחנו יודעים שכל מה שחשוב מונח בסכנה קשה פשוט מאוד. שבת, גיור, הכותל המערבי, עזרה לחלשים, אנחנו יודעים שממשלה כזו כשתקום תביא גזרות לחלשים שמזמנת לנו הקורונה. זה המסר העיקרי שלי, אני לא רוצה לבזבז לנו את הזמן. אני רוצה שתחזרו בחזרה, כל אחד כראש מטה, שאחראי על תחום מסוים, להתחיל להעביר את המסר הזה בכל הכוח".

דרעי הוסיף כי "יש שאננות, אנשים אדישים, ראש הממשלה לפי דעתי עשה טעות כשהעביר מסר שיש לו 61. אין לו סקרים כאלה, יכול להיות שהוא רצה להראות אווירה טובה. אני לא חולק עליו. יש לנו פוטנציאל להגיע לזה, אבל לפי דעתי אנחנו לא נמצאים שם ולכן אנחנו צריכים לעשות כל דבר כדי להגיע ל-61".

על האפשרות שגוש הימין והחרדים לא יגיע למספר הנדרש של 61 מנדטים אמר דרעי, "הגוש השני לא בעד מדינה יהודית, לא בעד זהות יהודית ולא בעד כל הדברים שאנחנו מאמינים בהם".

השר דרעי התריע כי "הם כבר סגורים בינם לבין עצמם לצערי הרב. אפילו גדעון סער לכאורה. יש לנו אנשים כמו אלקין ואנשים אחרים שהם חברים שלנו וידידים שלנו והם חלק ממחנה הימין. הם החליטו לכרות ברית עם יאיר לפיד, איווט ליברמן ועם מרצ כדי להפיל את נתניהו".

"אם להם יש 61 תקום מיד ממשלה שלהם בשלב ראשון והם יגידו בשלב שני, אנחנו כבר נביא את בנט וחלק מהליכוד. אני מקווה שבנט באמת איתנו, אז אם אנחנו נעבוד נכון יהיה לנו 61".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הטעות היא, שהשאננות הייתה שלך מר דרעי, לאורך כל התקופה האחרונה… עכשיו תאכל אותה

מי שבאמת חשוב לו שתהיה השפעה ממש של כאלה שבעד שהמדינה תהיה מושפעת מדרך התורה , ושגם תפעל שארץ ישראל לא תעבור לערבים, אין לו ברירה , הוא צריך לשים בצד את כל השיקולים של עסקנים עדתיים. ולתת את הקול שלו ל ט'. נכון ששמה בט' לא מדברים שכאילו יש קיפוח ספרדים, ועל שצריך לשנוא אשכנזים , ושכל ספרדי
שלא מצליח להגיע לתפקיד מנהל חברה זה בגלל שהשכנזים מפריעים לו .
אבל ט' זה פשוט בעד מה שחשוב לנו באמת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו