אופס: המחבל של דאעש התפוצץ לבד • צפו

מבוכה לארגון הטרור הרצחני: סרטון חדש שצולם בסמוך לעיר ראקה, "בירת" המדינה האסלאמית, מתעד רגע שאנשי דאע"ש יעדיפו לשכוח, בו מחבל מטעם הארגון מתפוצץ לבד - אבל נשאר לגמרי לבד

מחבל של ארגון המדינה האסלאמית – דאעש התכוון לבצע פיגוע התאבדות ולהפעיל מטען חבלה בסמוך לקבוצת מורדים סורים. אלא שהוא הפעיל את המטען מוקדם מדי – ולמעשה פוצץ אך ורק את עצמו.

האירוע, שהתרחש בסמוך לעיר ראקה, "בירת" המדינה האסלאמית, תועד בווידיאו והפך למביך במיוחד עבור דאע"ש, כאשר הארגונים השונים הנלחמים נגדו, עושים בימים האחרונים שימוש בסרטון כדי ללגלג על אנשי דאעש.

הפיגוע כוון ככל הנראה נגד מורדים מהמחתרת "הכוחות הסוריים הדמוקרטיים". הפעיל התקרב לנקודת איסוף של הלוחמים, בסמוך לבניין. בשלב מסוים, הלוחמים החלו להתחבא מאחורי טנק – ככל הנראה, כי הבינו שהם בסכנה. לפתע, איש דאע"ש הופיע בפינה של הבניין והפעיל את מטען החבלה.

אפשר בקלות לחשוב שהאירוע הזה הסתיים בנסיבות קשות, כולל הרוגים ופצועים למחתרת – אבל כשהעשן מתפזר, מתברר שהקורבן היחיד של הפיגוע הזה הוא המחבל עצמו. היה מי שטען בציניות ש"אולי המחבל צריך פשוט עוד תרגול" – מה שבוודאי כבר לא יקרה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כן יאבדו כל אויבך השם!!!
במהרה!!!!!!!!!!!!!!!

חרבם תבוא בלבם…

שירבו עוד כאלה בישראל, אמן!!!
חחחחח ??????

איזה צחוק. אבל מה יש להילחם על בית מסכן באמצע השדה?

ביש מזל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו