צילום: אנשי הדממה

אובדן משילות: התושבים תפסו פורץ ערבי – לוחם ביצע ירי באוויר • צפו

אחרי תקופה ארוכה של אוזלת יד, הקימו בעיר מודיעין עילית ארגון 'השומרים', שהצליח כבר הימים הראשונים לתפוס פלסטינים שחדרו דרך הגדרות ופרצו לבתים • התושבים התאספו סביב לאחד הערבים, מה שאילץ לוחם מג"ב לבצע ירי באוויר

בחודשים האחרונים חלה עלייה במספר מקרי הפריצה במודיעין עילית, ובשל העובדה שהתושבים חשו שאין מענה מספק מצד המשטרה וצה"ל, שלא חוסמים את הערבים החודרים לעיר דרך הפרצות בגדר, החליטו לעשות מעשה.

בעיר הקימו ארגון 'השומרים', שמתנדביו מפטרלים בלילות. הלילה, עצרו התושבים חשוד פלסטיני שניסה לפרוץ בבית, והמתנדבים, בסיוע שכנים, עיכבו את אחד החשודים עד לבואם של כוחות המשטרה.

תושבים בעיר סיפרו כי קבוצה שהתארגנה כדי למנוע פריצות לבתים תפסה את החשוד, אך הוא ריסס עליהם גז פלפל – בתגובה, החלו מספר תושבים להכותו על מנת שלא יברח.

לפי הדיווח של 'כאן חדשות', החיילים והשוטרים חצצו בין הפורץ שנעצר לתושבים ובמהלך האירוע ירה אחד החיילים באוויר. החיילים הסבירו כי הירי בוצע מאחר שחשו סכנה ובניסיון להניס את התושבים שהקיפו אותם.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה למקרה: "במהלך הלילה, הוקפץ כוח צה"ל למודיעין עילית בעקבות דיווח על חשודים שניסו לפרוץ לאחד הבתים בעיר. הכוח וכוחות בטחון נוספים הגיעו לנקודה ועצרו את החשודים. לאחר מעצרם, התפתחה התקהלות אלימה של עשרות מתושבי העיר בנסיון לתקוף את החשודים בפריצה שנעצרו. הלוחמים פעלו לפיזור ההתקהלות ולהגנה על החשודים, תוך שהחיילים עצמם מותקפים על ידי התושבים הכח הדף את התושבים מלפגוע בחשודים תוך שימוש בירי חי לאויר. החיכוך פוזר והחשודים הועברו להמשך חקירת משטרת ישראל".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

היה אפשר לצנזר את הקללות…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture