הבית הלבן

בנט הרדים את ביידן? האזהרה של טוויטר וההסבר של הח"כית

אחרי קרוב ל-6,000,000 צפיות לסרטון שהעלתה חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהפגישה של ראש הממשלה עם נשיא ארה"ב בחרו ברשת החברתית להוסיף הערה לציוץ • היא הגיבה בהסבר משלה: "בואו נגרש זבובונים טורדניים"

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן ממפלגת הליכוד, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה את קטע הוידאו המצורף מפגישת ראש הממשלה נפתלי בנט עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, לצד הכיתוב הבא: "משום מה התקשורת הישראלית נרדמה בעצמה ולא שמה לב לקטע ההיסטורי הזה. חשבתי שבכל זאת כדאי שתכירו".

הקטע הפך עד מהרה לויראלי וכבר צבר קרוב ל-6 מיליון (!) צפיות. היום (שני) החליטו ברשת החברתית טוויטר להוסיף אזהרה מתחת לציוץ הפופולארי, וכתבו: "תוכן שעבר מניפולציה", אזהרות דומות שהציבו לציוצים של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, לפני שנחסם סופית.

חברת הכנסת הגיבה להחלטת טוויטר עם סדרת ציוצים: "בואו נגרש זבובונים טורדניים:
א. העליתי סרטון שנלקח מחשבון היוטיוב הרשמי של הבית הלבן (!). As is.
ב. כשהעליתי את הסרטון לא כתבתי שביידן נרדם. לא כתבתי כלום למעט המלצה לצפייה בקטע המצורף.
ג. יותר מ-5.8 מיליון צופים מרחבי העולם הפכו את הסרטון הזה לוויראלי גם בלי להבין עברית. וגם אם היו מבינים עברית הם לא היו קוראים שביידן נרדם, כי לא כתבתי שהוא נרדם.
ד. כעת נשאלת השאלה מדוע מיליוני גולשים הטיסו את הסרטון ברחבי הרשת? הם שני אנשים שיושבים ומשוחחים זו סנסציית אינטרנט או שמא הם ראו שם משהו אחר?
ה. אין לי מושג האם ביידן ישן, משועמם או מנומנם אני יודעת דבר אחד – שפת הגוף שלו לא מכבדת את האדם שיושב מולו, ובמקרה מדובר בראש ממשלת ישראל.
ו. אף אזרח לא רוצה שמנהיג המדינה שלו יזכה ליחס כזה.
ז. טוויטר, שהוסיפו אזהרה לסרטון, מוזמנים להעביר אותה לבית הלבן".

"לסיכום: לא נגעתי, לא ערכתי, אפילו לא אמרתי שביידן ישן. לקחתי את הסרטון הזה והוא הפך לוויראלי ברחבי העולם. עכשיו תשאלו את עצמכם מה ריתק כמעט שישה מיליון בני אדם?", תמהה גלית דיסטל אטבריאן.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בן אדם מה לך נרדם קום ….

בנ(ט) מה לך נרדם?!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture