מיקירי קרתא דשופריא: הגאון רבי משה סלנט זצ"ל

שימש כנשיא ה'חברה קדישא פרושים' בירושלים, כרב בית המדרש של חסידי באבוב ברחוב חגי וכראש כולל בית הוראה בעיר • בן 87 היה בפטירתו

ברוך דיין האמת: עם צאת השבת התפשטה ברחבי הארץ והתפוצות הידיעה המרה על הסתלקותו לגנזי מרומים של הגאון והצדיק הירושלמי רבי משה סלנט, זכר צדיק לברכה, אשר השיב את נשמתו לבוראה בבית החולים שערי צדק, עם כניסת השבת. בן 87 היה בפטירתו.

הג"ר משה סלנט זצ"ל היה מחשובי יקירי עיר הקודש ירושלים ואחד מאבני החן הנדירות בהן התברכה. הוא נולד בשנת תרפ"ח לאמו הצדקנית עליה השלום ולאביו הגאון המפורסם רבי יוסף צבי סלנט זצ"ל, מחבר הספר 'באר יוסף' ומראשי ישיבת באיאן. זקנו היה המגיד הירושלמי הנודע רבי נטע וייס זצ"ל.

photo_2015-12-12_18-12-53

במשך שנים רבות שימש הג"ר משה סלנט בתפקידים תורניים חשובים וככתובת לכל שאלה ועצה. הוא כיהן במקביל כנשיא ה'חברה קדישא פרושים' בירושלים, כרב בית המדרש של חסידי באבוב ברחוב חגי וכראש כולל בית הוראה בעיר. הוא נודע גם ביכולתו להוצאת עין הרע, בה זיכה מאות יהודים במרוצת השנים.

הלווייתו תתקיים הערב, מוצאי שבת חנוכה, בעיר הקודש ירושלים, בשעה 9 בבית ההלוויות שמגר ובשעה 10 בביהמ"ד באבוב ברח' חגי ירושלים ומשם להר הזיתים בה ייטמן למנוחת עולמים.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו