מסתמן: כתב אישום נגד שרה נתניהו • רה"מ יחקר בקרוב?

צרות בצרורות: גורמי אכיפת החוק מתקרבים להשלמת החקירה בפרשת המעונות ונראה כי הגברת נתניהו לא תוכל לחמוק מהעמדה לדין • דיווח: בדיקה משמעותית נגד רה"מ עצמו בחשד לקבלת שוחד. קריאות בפרקליטות לחקור אותו באזהרה

צרות בצרורות: על אף הפרסומים השונים כאילו הבדיקה בעניינו של ראש הממשלה קרובה להסתיים בלא כלום, העיתונאי גיא פלג חושף כי בימים אלו מתנהלת בעניינו בדיקה משמעותית בחשד לקבל שוחד.

לדברי פלג, עם התקדמות הבדיקה גוברים הקולות בפרקליטות שדורשים לזמן את רה"מ לחקירה באזהרה.

משעשע: כשנתניהו לגלג על החובבנות של חוקרי המשטרה

בתוך כך, ערוץ 2 חושך כי כי רעייתו של רה"מ, שרה נתניהו, צפויה לעמוד לדין על חלקה בפרשת מעונות רה"מ.

" בשלב זה מסתמן כי יוגש כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בפרשת מעונות ראש הממשלה. המניע להחלטה המתגבשת היא שלדעת החוקרים לא ניתן יהיה להפריד בין מעשיה של שרה נתניהו לחשודים נוספים – עזרא סיידוף, סמנכ"ל משרד ראש הממשלה, והחשמלאי אבי פחימה", נאמר בדיווח.

יצוין כי בניגוד לפרסומים על כך שהתיק ייסגר בלא כלום, תחילה נשלח התיק לפרקליטות מחוז ירושלים והיא העבירה אותו להשלמת חקירה כדי להחליט אם יש מקום להגיש כתב אישום נגד שרה נתניהו.

"בסוף חודש מאי מצאה המשטרה תשתית ראייתית להעמיד את רעיית ראש הממשלה לדין בשלוש פרשות שונות: המלצת המשטרה נגד שרה נתניהו מתייחסת לעבירה של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות בפרשות הארוחות ובפרשת המטפלת הסיעודית של אביה. החשד המרכזי נגד נתניהו הוא שהשיתה את ההוצאות על המטפלת הסיעודית של אביה על המדינה. בפרשת החשמלאי, ממליצה המשטרה לסגור את התיק נגדה", נאמר עוד בדיווח.

כמו כן דווח כי כתבי אישום צפויים להיותר מוגשים גם נגד סמנכ"ל משרד רה"מ, עזרא סיידוף ונגד החשמלאי אבי פחימה.

מלשכת רה"מ נמסר בתגובה לדיווחים: "הטענות בנוגע לרעיית ראש הממשלה מגוחכות. הגברת נתניהו פעלה כדין וכל הטענות נגדה מופרכות. זהו חלק ממסע ציד נואש שעושים גורמים הרוצים להפיל את ראש הממשלה ולא בוחלים באמצעים לרבות האשמות סרק נגדו ונגד בני משפחתו".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גועל נפש של נסיונות בלתי פוסקים להחליף ראש ממשלה מכהן בכול דרך

לבית ראש הממשלה מוזמנים אנשים מכובדים וראוי להגיש להם אוכל מסגנון מיוחד. קטנוני להתעסק בצלחות של משפחת נתניהו. נראה שיש כאן רדיפה תקשורתית פוליטית לפגוע בראש הממשלה. נראה שלא יהיה כלום, כי אין כלום. ושיפסיקו להתעסק עם משפחת נתניהו. ראש הממשלה עם כל האחריות שיש לו לגבי המדינה,הוא לא כאחד העם ומותר לו ולמשפחתו לאכול לפי טעמם.

המשפחה של ראש הממשלה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו