לא מסתפק במועט: כמה מנדטים רוצה נתניהו לקבל?

בתגובה לסקר שלראשונה מזה תקופה ארוכה מביא נתונים ולפיהם מפלגת הליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר גם בכנסת הבאה, חושף היום ראש הממשלה כמה מנדטים צריכה הליכוד לקבל בבחירות הבאות

תקופה ארוכה שכלל הסקרים קובעים כי בבחירות הבאות, מפלגת יש עתיד של יאיר לפיד, תהיה המפלגה הגדולה ביותר בכנסת הבאה. סקר שפורסם במוצ"ש בחדשות 2, הופך לראשונה את המגמה ומעניקה את הבכורה למפלגת הליכוד.

בסקר, שנערך על ידי ד"ר מינה צמח ומנו גבע, מקבלת הליכוד בראשות בנימין נתניהו 28 מנדטים, בעוד יש עתיד יורדת למקום השני, בפער ניכר מול הליכוד, עם 24 מנדטים בלבד. יצוין כי בידי הליכוד כיום 30 מנדטים, לעומת 11 מנדטים ליש עתיד.

"המטרה בבחירות הבאות צריכה להיות שהליכוד יקבל יותר מ-30 מנדטים, בתקשורת מצניעים את הסקרים שטובים לליכוד", הגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו היום לתוצאות הסקר, במהלך ישיבתה השבועית של שרי הליכוד.

על פי הסקר שפורסם אתמול, הרשימה המשותפת תקבל 13 מנדטים, המחנה הציוני יורדת ל-12 מנדטים, והבית היהודי תזכה לעשרה מנדטים. כולנו של משה כחלון מקבלת 7 מנדטים, ישראל ביתנו ומרצ עם 6 מנדטים כל אחת.

בגזרת המפלגות החרדיות, נרשמת עליה קלה בכוח החרדי לעומת הכנסת הנוכחית. ש"ס שומרת על כוחה ומקבלת 7 מנדטים, בעוד יהדות התורה רושמת עליה לשבעה מנדטים, לעומת ששת המנדטים הנמצאים כיום ברשותה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עדיין יש קואליציה צרה ימנית ברורה חן!!!!חן!!!! למר בנימין נתניהו
ביבי העם איתך!!

ביבי העם אתך!
אתה משלנו אתה תשאר לנצח ראש הממשלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו