Abed Rahim Khatib/ Flash90

בחמאס מגיבים: "עזה לא תהיה שטח אימונים לנשק הישראלי"

דובר חמאס, פאוזי ברהום, הגיב לתקיפה הישראלית בעזה ואמר: "התקיפה הישראלית הברברית מהווה הסלמה מסוכנת של המצב הביטחוני והאויב הוא זה שיישא בתוצאותיה". דבריו נאמרו לאחר תקיפת צה"ל ברצועה בתגובה לירי הטילים אתמול לעבר ישראל

בוידאו: תיעוד התקיפות ברצועת עזה, הלילה

ארגון חמאס הגיב היום (ד') לתקיפת חיל האוויר הישראלי אתמול ברצועת עזה, והבהיר כי יגיב בצורה חריפה לתקיפה. לפנות בוקר נמסר מדובר צה"ל כי חיל האוויר תקף שתי מטרות ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטה על אשקלון. בעקבות דיווחים על שימוש בנשק מתקדם וטילים חדשים שהתגלו במהלך התקיפה אתמול, הגיב דובר חמאס פאוזי ברהום ואמר "לא נרשה שרצועת עזה תהיה שדה ניסויים לנשק של הכיבוש הישראלי".

פאוזי ברהום אישר כי במהלך התקיפה נפגעו אתרים של חמאס והזהיר מפני ההשלכות. "התקיפה הישראלית הברברית על עמדות של ההתקוממות ברצועת עזה מהווה הסלמה מסוכנת של המצב הביטחוני והאויב הוא זה שיישא בתוצאותיה". דובר ארגון הטרור העזתי בחר להתעלם מירי הטילים לישראל שהביאה לתקיפה הצבאית הלילה.

שורה של פיצוצים רמים הרעידו הלילה את אזור עוטף עזה, ונשמעו עד מרחב אשקלון. דובר צה"ל אישר כי כי כלי טיס של חיל האוויר תקפו שתי מטרות בצפון הרצועה השייכות לארגון הטרור חמאס. בדובר צה"ל הדגישו כי "התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול המסלול שבוצע לעבר שטח המועצה האזורית חוף אשקלון מוקדם יותר הערב. צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה".

לפי דיווחים פלסטיניים, חיל האוויר הישראלי תקף מספר פעמים ברצועת עזה, תוך שהוא משתמש לראשונה במטוסי "אדיר" (F-35) החדישים. בנוסף הפלסטינים מדווחים כי נפגעו עמדות חמאס במערב עזה באזור א-שאטי וכן בצפונה, וכי מספר אנשים נפצעו והועברו לטיפול רפואי בבית החולים שיפא. גורם רפואי ברצועה אמר לסוכנות הידיעות AFP כי שלושה פלסטינים נפצעו בתקיפה, בהם צעיר במצב קשה.

אמש נשמעה אזעקת "צבע אדום" נשמעה ביישובי המועצה האזורית חוף אשקלון בעוטף עזה ואזור התעשייה אשקלון, בפעם הראשונה מזה זמן רב. לפי הצבא רקטה נורתה מרצועת עזה ונחתה בשטח פתוח, מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. בתקשורת הפלסטינית דווח כי טנקים של צה"ל השיבו אש לכיוון מקור הירי בצפון הרצועה. דובר צה"ל מסר כי "הופעלה אזעקת צבע אדום במועצה אזורית חוף אשקלון ובעיר אשקלון. זוהתה נפילה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. אין נפגעים ולא נגרם נזק. כוחות סורקים במרחב".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"עזה", בידכם הבחירה אם אתם תהיו שדה הניסויים/הניסים של ישראל. בעז"ה…

מה צריכים לראות בוידאיו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו