אבל בויז'ניץ: הרה"ח רבי אליהו יצחק ליבוביץ ז"ל התמוטט בתפילת שחרית ונפטר

המנוח הרב החסיד רבי אליהו יצחק ליבוביץ ז"ל ז"ל היה מהיושבים ראשונה במלכות בית ויז'ניץ והיה ראש המדברים בכל מקום בהיותו מעין שופע חסידות ותורה. הבוקר התמוטט לפתע במניין שחרית שהתקיים בחצר הבניין שם הוא מתגורר והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת לב

ברוך דיין האמת: בשעות האחרונות מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של העסקן הנכבד הרב החסיד רבי אליהו יצחק ליבוביץ ז"ל אשר הסתלק לבית עולמו בפתע פתאום לפני תפילת שחרית בחצר ביתו במנין שהתקיים שם הבוקר והוא בשנת השבעים ושלוש לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי אליהו יצחק ליבוביץ ז"ל ז"ל היה מהיושבים ראשונה במלכות בית ויז'ניץ והיה ראש המדברים בכל מקום בהיותו מעין שופע חסידות ותורה, כן היה מג"ש ומרביץ תורה זה כחמישים שנה בדף היומי בביהמ"ד הגדול בשיכון בעת שיעורי תורה ברבים מידי יום ביומו.

המנוח ז"ל היה חבר בוועדה העליונה דחסידי ויז'ניץ וזכורה לטוב את פעילתו הנמרצת בהצלת בית ויזניץ ערב יו"כ תשס"ב כאשר זכה ונקרא אז אל ביתו של האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' זי"ע יחד עם משלחת נכבדה מחסידי ויזניץ. כן היה ממקימי הסמינר החסידי ד'ויזניץ אשר היה ציפור נפשם של רבוה"ק זי"ע לבית ויזניץ למען יהא מוסד חינוך לבנות בשפת האידיש.

זכה המנוח ז"ל בחייו להוציא הרבה דברים לטוב, לפני שנים אחדות נפל למשכב והיה במצב קשה אז כבר עמדו מנין סביב מיטתו, בחסדי ה' יצא מגיא צלמוות וזכה להיות עוד כמה שנים בארצות החיים, וכאמור הבוקר התמוטט פתאום עם נרתיק הטלית ותפילין בידיו, והחזיר נשמתו ליוצרה למגינת לב.

זכה והותיר משפחה ודורות יראים ושלמים ההולכים בדרך אבות, בנו הגדול הוא הרה"ח ר' יחיאל מיכל ליבוביץ שיחי' מגדולי עסקני בית ויז'ניץ וממקימי ביהמ"ד ישועות משה ברחוב יעל בבני ברק.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מועטר בטלית ותפילין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו