טרגדיה באשדוד: יממה לפני נישואי בנו בכורו – הגאון רבי אליהו מלכה זצ"ל

המנוח שימש כראש כולל 'אורות חיים ומשה' בעיר אשדוד, שם הפיץ תורה ויראה במשך שנים. המנוח היה ידוע במידות מיוחדות כאשר הוא תמיד דאג לאחרים. הבוקר הסתלק בפתאומיות והותיר אחריו את רעייתו האלמנה ושמונה יתומים בהם את בנו בכורו שהיה אמור להשיא מחר

ברוך דיין האמת: מהעיר אשדוד מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הגאון רבי אליהו מלכה זצ"ל אשר שימש במשך שנים כראש כולל 'אורות חיים ומשה' והוא בשנת הארבעים ושבע לחייו.

המנוח הגאון רבי אליהו מלכה זצ"ל התגורר בעיר אשדוד, במשך שנים רבות הוא הפיץ תורה ויראה לעם שבשדות. לפני שנים הוא הקים בעיר כולל בשם 'אורות חיים ומשה' כשהוא עומד בראשותו.

הכולל שהקים היה תחת אדרתו של מוסדות הגה"צ רבי דוד חנניה פינטו שליט"א אשר חיבבו והעריצו עד למאוד. כל חייו היה המנוח דואג לאחרים הן במובן הגשמי והן במובן הרוחני.

אחד מאברכי הכולל מספר ל'חדשות JDN': "רבי אליהו היה האדם הכי טוב וצדיק שהכרתי בחיים שלי, מעולם לא ראיתי אותו כועס או מתעצבן, תמיד הוא היה נוח, נוח לשמים ונוח לבריות, כולם כאן בהלם עמוק שככה הוא הסתלק מאיתנו".

הבוקר לא התעורר רבי אליהו מלכה משנתו, כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות ולבסוף נאלצו לקבוע את פטירתו למגינת לב.

מדובר בטרגדיה כפולה ומכופלת שכן בעוד יממה אחת בלבד היה צפוי המנוח להשיא את בנו בכורו, אך נגזרה הגזירה והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרו לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים.

הגאון רבי אליהו מלכה זצ"ל הותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי' ועוד שמונה ילדים יתומים מוכים ושבורים בהסתלק מעימם אביהם הנערץ. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברוך דין האמת

בד"ה

ה' ירחם איזה צרות..

צער גדול מאוד

ה' יאמר לצרותינו די

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו