Flash90

כחול לבן: "דיוני החסינות יחלו בשבוע הבא ויסתיימו לפני הבחירות"

גנץ הגיב להודעת יו"ר הכנסת על כוונתו לכנס את מליאת הכנסת ביום שלישי הבא "נתניהו ביקש דיון בחסינות- נתניהו יקבל. נמנע מקואליציית החסינות הקיצונית להמשיך ולדרדר את ישראל". בכחול לבן הוסיפו: "דיוני החסינות יחלו בשבוע הבא, ויסתיימו לפני הבחירות"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הגיב להודעת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין על כוונתו לכנס את מליאת הכנסת ביום שלישי הבא בכדי לאשר את הקמת וועדת הכנסת שתדון בחסינות של ראש הממשלה: "נתניהו ביקש דיון בחסינות- נתניהו יקבל. נמנע מקואליציית החסינות הקיצונית להמשיך ולדרדר את ישראל אך ורק למען האינטרסים האישיים של נתניהו . חייבים להתקדם". בכחול לבן הוסיפו כי, "נתניהו מפעיל כל לחץ אפשרי בניסיון למנוע את הדיון בבקשת החסינות אבל למרות מאמצי העיכוב – דיוני החסינות יחלו בשבוע הבא, יתנהלו בענייניות ובהוגנות ויסתיימו לפני הבחירות".

ח"כ רויטל סויד, ראש צוות התגובות של מפלגת העבודה-גשר-מרצ תקפה את יו״ר הכנסת ח״כ יולי אדלשטיין: "אדלשטיין מסייע הלכה למעשה לנתניהו למסמס את הדיון בחסינות. קביעת הדיון במליאה לשלישי הבא כובלת את כל המערכת, במודע, לסדר זמנים לחוץ. לצערנו, יו"ר הכנסת בחר לכבד באופן מוגבל ביותר את הכרעת הרוב הדמוקרטית בכנסת".

"כך או כך, אנחנו נקיים את ההליך, בצורה הוגנת ויעילה, ונביא אותו לכדי סיום עוד בכנסת הזו, בטווח זמן ראוי לפני הבחירות. אזרחי ישראל זכאים ללכת לקלפי כשהם יודעים האם המועמד-נאשם נתניהו יעמוד לדין בבית משפט".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי הגיב להחלטת יו"ר הכנסת: "יו"ר הכנסת קיבל החלטה מוטעית. הוא העדיף חו"ד של יועמ"ש על פני נוהג בכנסת בעל מעמד משפטי מחייב. ההחלטה תמוהה אף יותר ביחס לניגוד העניינים החמור של היועמ"ש התלוי ועומד בבג"צ. ברור שמפלגה שאין לה כלום מלבד "רק לא ביבי" תהרוס הכל לטובת קמפיין בשווי עשרות מיליוני שקלים על חשבון הכנסת".

כזכור, יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין הודיע הערב (ראשון) על כוונתו לכנס את מליאת הכנסת ביום שלישי בשבוע הבא בעקבות הגשת 25 חתימות של חברי כנסת. המליאה תתכנס בכדי לדון באישור ההצעה של הוועדה המסדרות להקים את וועדת הכנסת שמטרתה לדון בבקשת החסינות של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אדלשטיין אמר מוקדם יותר הערב כי, "כפי שאמרתי לפני שבוע – הליך הדיון בבקשת החסינות של ראש הממשלה הפך למזוהם. סיעות הבית יהפכו את דיוני ועדת הכנסת לתעמולת בחירות אסורה ובית המחוקקים יהפוך לג'ונגל. טעימה מרה מכך הורגשה בדיון שהתקיים בוועדה המסדרת לפני מספר ימים".

"במסיבת העיתונאים שבוע שעבר הצהרתי: 'לא אעכב ולא אזרז את הדיון. את כל ההחלטות אקבל על פי אותם ערכים בהם אני דוגל כל חיי ובהתאם להוראות החוק, תקנון הכנסת ופסיקה משפטית קיימת'. כך בדיוק פעלתי כעת. אף שאני חולק על עמדת היועץ המשפטי לכנסת, אני סבור שכדי לשמור על אמון מוסד יו"ר הכנסת על ידי כל סיעות הבית קיימת חשיבות לקבלה".

יו"ר הכנסת הסביר את החלטתו לעכב את הדיון עד לאמצע שבוע הבא: "בשבוע מדיני חשוב בישראל, במהלכו מגיעים למדינה, וגם לכנסת, עשרות מנהיגים מהעולם, לא אאפשר במשכן הכנסת התכתשות, שבכל מקרה היא פסולה, ומהווה ביזוי בית המחוקקים. קל וחומר שלא אאפשר לקיים דיון בכנסת בנושא השנוי במחלוקת ביום השואה הבינלאומי שיחול ביום שני הבא".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סוף סוף מישהוא לימד לקח את המאפיונר אדלשטיין ומנהיג הכנופייה שקרניהו.

עונש על חילולי השבת הכל הארץ שהפיץ ביבי ומצעדי התועבה שהפיצה שרת התרבות רגב הערסית.

נמאס ממכם כחול לבן הליצנים, מפלגת רק לא ביבי, הם מדברים כאילו יש להם ברז שמוציא כסף… אנחנו נדאג לבריאות לביטחון לרווחה לתחבורה וכו', אולי בעצם יש להם כסף של הרפורמים שמממנים את יש עתיד, תכלס לא הציגו תכנית נורמלית איך יעשו את כל זה, הם דרעקים

כאילו שום דבר בעולם לא מענין אותו רק חסינות חסינות

אין על גנץ בעולם!!!!!

לצערי בקרוב מפלתו של גנס כי ה' עם הנרדף ועפילו רשע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture