Gili Yaari / Flash90

גנץ על מועד משפט נתניהו: "ערב עצוב – הוא לא יוכל לדאוג לאזרחי ישראל"

יו"ר כחול לבן על פרסום מועד משפטו של ראש הממשלה: "כרמטכ"ל לשעבר אני יודע היטב שראש ממשלה חייב להקדיש את כל כולו לנושאים החשובים ביותר למדינה. הוא חייב להיות פנוי, ממוקד וחף מכל אינטרס. אתם רוצים ראש ממשלה שהולך למשפט?"

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ הגיב הערב (שלישי) להודעת בתי המשפט היום כי משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפתח בעוד כחודש: "זהו ערב עצוב למדינת ישראל ולאזרחי ישראל. גם לי כאזרח זהו ערב עצוב ברמה האישית. יום לאחר השבעת הכנסת, ב-17 במארס, נתניהו יתייצב למשפט פלילי. ב-17 למארס: נגמר המנדט ומתחיל המשפט. נתניהו יעסוק אך ורק בעצמו. הוא לא יוכל לדאוג לאזרחי ישראל".

גנץ הוסיף כי, "כרמטכ"ל לשעבר אני יודע היטב שראש ממשלה חייב להקדיש את כל כולו לנושאים החשובים ביותר למדינה. הוא חייב להיות פנוי, ממוקד וחף מכל אינטרס אחר. אתם הייתם רוצים רמטכ"ל שהולך לבית משפט? וראש ממשלה שהולך למשפט? נתניהו הולך למשפט, ואנחנו נמשיך מכאן. נדאג לביטחון, לבריאות, לחינוך ולשאר ענייני המדינה התקועים, לאחר שלוש מערכות בחירות. ובזבוז של שמונה מיליארד שקל. אנחנו ננצח ונוציא את ישראל לדרך חדשה".

ראש הממשלה נתניהו בכנס הליכוד בראשון לציון הגיב ליו"ר כחול לבן ואמר כי, "בני גנץ אמר שהיום זה יום עצוב למדינת ישראל, אתם יודעים מתי יהיה יום עצוב? אם תקום ממשלה של בני גנץ שתלויה באחמד טיבי, זה יהיה יום עצוב ולא ניתן שזה יקרה. בני גנץ לא יכול להקים ממשלה בלי אחמד טיבי ואיימן עודה".

כזכור, דוברות בתי המשפט הודיעה היום בצהריים על מועד פתיחת הדיונים במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, או בשמו הרשמי "תיק מדינת ישראל נגד נתניהו ואחרים 67104-01-20". לפי ההודעה הדיון הראשון יתקיים ב-17 במרץ בשעה 15:00, פחות מחודש מהיום ושבועיים ויום אחרי הבחירות לכנסת.

ראש הממשלה נתניהו ויתר הנאשמים יהיו מחויבים להתייצב להקראת כתב האישום. בהודעת דוברות בתי המשפט נכתב כי נתניהו יגיע יחד עם הנאשמים הנוספים, שאול אלוביץ', איריס אלוביץ' ונוני מוזס, לבית המשפט המחוזי בירושלים למעמד הקראת כתב האישום. למרות זאת ישנה אפשרות לבקש פטור מהתייצבות באולם בחלק מהדיונים.

הדיון שפותח את המשפט הוא דיון ההקראה של כתב האישום שבמהלכו מקריא השופט את כתב האישום ומוודא כי הנאשם מבין את תוכנו. בזמן ההקראה הנאשם נדרש לענות אם הוא מקבל או כופר בעובדות כתב האישום. זו תהיה הפעם הראשונה בתולדות המדינה שמתנהל משפט פלילי נגד ראש ממשלה מכהן.

לאחר דיון ההקראה יתחיל שלב הקדם-משפט, בו הצדדים מנסים לצמצם את הדיונים, ולהסכים על עובדות ומסמכים שאינם שנויים במחלוקת. בתיקי נתניהו הכוללים 333 עדים צפוי השלב הזה לצמצם את רשימת העדים באופן משמעותי. לאחר מכן יתחיל שלב ההוכחות, שבו יעלו העדים הרבים, בהם עדי המדינה ארי הרו, ניר חפץ, ושלמה פילבר, ח"כ יאיר לפיד ורבים אחרים.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יופי טופי. עכשיו גנצי קח בקבוק ולך לישון

יום עצוב לי אישית…… שקרן מגמגם שכמותך לא היה לך יום שמחה כזה מיום עמדך על דעתך (שאין לך)

מצטער? נו באמת. תצטער גם תצטער כשנתניהו יצא זכאי במשפט.
תתחיל לדבר אמיתי ובלי התייפיפות מאופרת.

אין לא מה למכור רק לא ביבי

גם לי כאזרח זהו ערב עצוב ברמה האישית. שקרן מגמגם שכמותך לא היה לך יום שמח כזה מיום עמדך על דעתך (שאין לך)

מענין ! למי ההוא דואג? לעם ישראל? לא צריך אותך! לבעיות של ביבי? אתה דאגת עד עכשיו שיהיו עכשיו שב בשקט בבית!!!

לא יודע מדוע אני מרגיש שמוטב שביבי ינהל את המדינה מהכלא ולא גנץ ובנץ …

גנץ לך לאימות ועימות נגד נתניהו. אתה אבוד.
תפסיק להתגאות. אתה לא שווה כלום.
אתה יכול להיות ליצן החצר של כנסת המינים.

חמודי אל תהיה עצוב… זה יהיה עוד יום מאוד שמח.
גם נתניהו יבחר.
וגם יצא זכאי.
וגם אותך נוכל לראות, רק בויקפדיה.
תנוח דעתך. ותניח לנו גם.

מה שנכון נכון

לא להאמין כמה ביביסיטים יש בציבור שאמור להיות חרדי.

עוד מעט מימד החמישי יהיה קטן ליד האשמות של נתניהו לך לפנסיה אדון גנץ ועזוב את ישראל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו