y Flash90

אחרי הפגישה עם נתניהו: יהדות התורה סיכמה על חידוש התיאום עם הממשלה

במהלך ישיבת הסיעה עלה ההתנהלות השערורייתית של משרד הבריאות, שתקף בחריפות את הציבור החרדי כשערים החרדיות היו אדומות, אך כיום נציגי המשרד שותקים כשהתחלואה בריכוזים החרדים ירדה לעומת האוכלוסיה הכללית. בנוגע לחוק הקנסות, סוכם כי ייפגשו עם יו''ר הכנסת

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

ראשי דגל התורה ואגודת ישראל, חברי הכנסת משה גפני ויעקב ליצמן, דיווחו היום בישיבת הסיעה בהרחבה על פגישתם עם ראש הממשלה בנימין. בהתאם לכך, סוכם על חידוש התיאום בין סיעת יהדות התורה לממשלה. בנוגע לחוק הקנסות, סוכם כי ראשי הסיעה ויו"ר ועדת חוקה ייפגשו עם יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין ולאחר הפגישה תגבש הסיעה את עמדתה.

יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט ח"כ הרב יעקב אשר הציג בפני הסיעה את חוק איי התיירות שנועד עבור אילת, והסביר על הצורך להתאים את החוק עבור יתר ערי התיירות. כמו כן, העלה את דרישתו הנחרצת ממשרד הבריאות לגבש נוהל מחלימים. סוכם, כי הסיעה תומכת בעמדתו ודורשת את הסרת הסתייגויות משרד הבריאות.

כמו כן, במהלך ישיבת הסיעה עלה ההתנהלות השערורייתית של משרד הבריאות, שתקף בחריפות את הציבור החרדי כשערים החרדיות היו אדומות, אך כיום נציגי המשרד שותקים כשהתחלואה בריכוזים החרדים ירדה לעומת האוכלוסיה הכללית.

במהלך ישיבת הסיעה השתתפו ראשי רשת 'שובו', יו"ר ההנחה הרב אברהם בידרמן ומנכ"ל הרשת הרב חיים מיכאל גוטרמן. הנהלת הרשת סקרה בפני חברי הכנסת את הפעילות הענפה של בתי הספר של הרשת ואת הצרכים השונים. חברי הסיעה חיזקו את ההנהלה.

יו"ר ועדת הכספים, חה"כ הרב משה גפני: "הנהלת שובו והצוותים החינוכיים עושים עבודת קודש לתלמידים, שבלעדיהם לא היו יודעים מה זה 'שמע ישראל'. לצערנו, המדינה מפלה אותם לרעה לעומת מוסדות אחרים, כנראה בגלל שהם פועלים לקירוב תשב"ר לאביהם שבשמים. אנחנו נעשה הכל בתקצוב, בפיתוח ובהחזקת מוסדות החינוך של שובו".

סגן שר התחבורה הרב אורי מקלב: "כל בית ספר זהו מאבק שלם מול הרשויות, בקשיים אין סופיים. יצא לנו לבקר כמה פעמים באחרונה בבתי הספר, המסירות של ההורים ראויה להערצה. הילדים לומדים בדוחק ובמסירות של ממש – זה הרבה יותר מאבק כלכלי, זה מאבק מדי שנה והתמודדות עם הגידול והפיתוח של המוסדות, כל העת בתי הספר של רשת 'שובו' נמצאים בחסר, הם מעסיקים מאות מורים ומורות הנוסעים מרחקים אדירים בשביל ללמד את ילדי ישראל תורה, וברוך ה' רואים תוצאות בקרב בני הנוער וזו החובה שלנו לסייע ולעזור".

חה"כ הרב ישראל אייכלר: "במהלך ביקוריי במוסדות שובו ראיתי את מסירות הנפש של הצוות, גם ביחס לילדים וקירובם, ובעיקר מול הקשיים הכלכליים האדירים. כל מוסד אחר היה קורס במצב כזה, ואילו הם עומדים בו בגבורה".

יו"ר הוועדה לפניות הציבור, חה"כ הרב יעקב טסלר: מחזק את ידי הנהלת הרשת, המחנכים והמורים על הפעילות הגדולה של קירוב ילדי ישראל, והצלת נפשות של ממש. אנחנו כאן נפעל לסייע למפעל הגדול שימשיך לפעול ולגרום לקידוש ה"'.

חה"כ הרב אליהו ברוכי: חה"כ אליהו ברוכי: "בימים אלו שכל תלמוד תורה מתאמץ לדאוג שהבל פיהם של ילדי ישראל לא ייפסק, מרגש לפגוש את הנהלת 'שובו' שעבורם מדובר באתגר יום-יומי. גם כשיש קורונה וגם כשאין. כל תלמיד שנכנס לרשת 'שובו' הוא אתגר בפני עצמו. הפעילות החשובה והמאתגרת הזאת מעוררת השראה עבור כולנו".

יו"ר הסיעה חה"כ הרב יצחק פינדרוס: "הילדים שלנו ילמדו תורה, בין אם נוציא להם רישיון ובין אם לא, בין אם נוציא תקציב ובין אם לא. הילדים שלכם רק אם נדאג להם ילמדו. לכן מייסד דגל התורה מרן הגרא"מ שך זעק בכל הכינוסים על החובה שלנו לדאוג לילדים שלא יודעים מה זה 'שמע ישראל' ואנחנו נמשיך את דרכו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture