Yonatan Sindel/Flash90

"בנט לא הגיב על רצח לוחם מג"ב ועכשיו יעביר 500 מיליון שקל לרשות הטרור של אבו מאזן"

במפלגת הליכוד אומרים כי התשלום לרשות הפלסטינית, הוא חלק מ"מחיר התמונה של בנט בבית הלבן" • ארגון שורת הדין שוקל להגיש עתירה לבג"ץ: "'את מחיר חיזוק הרשות הפלסטינית משלמת מדינת ישראל בדם הקורבנות"

מפלגת הליכוד שוב נגד ראש הממשלה נפתלי בנט: "מדינת ישראל ממשיכה לשלם את מחיר התמונה של בנט בבית הלבן. בנט לא הגיב על רצח לוחם מג"ב ועכשיו יעביר 500 מיליון שקל לרשות הטרור של אבו מאזן, זאת לאחר שבשבוע שעבר התחייב שלא לפעול פומבית נגד איראן. על ידי גניבת קולות הימין והמלכתו כראש ממשלה רק עם 6 מנדטים, בנט החזיר את השמאל לשלטון והפקיר את ביטחון ישראל", תקפו במפלגה.

ארגון שורת הדין שוקל להגיש עתירה לבג"ץ נגד כוונת ממשלת בנט להעניק הלוואה של חצי מיליארד שקלים לרשות הפלסטינית. נשיאת ארגון שורת הדין, עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר, אמרה כי "לא ייתכן כי שעתיים בלבד לאחר שהתבשרנו על מותו המר של הלוחם בראל חדריה שמואלי ז"ל, ממשלת ישראל מחליטה להעניק פרס לטרור. זוהי החלטה הזויה ותלושת כל מציאות".

"את מחיר חיזוק הרשות הפלסטינית משלמת מדינת ישראל בדם הקורבנות. הרי ללא ההסתה של הרשות הפלסטינית לא היו פיגועי סכינאות, ולא היו פיגועי דריסה. אנשים לא היו נדקרים למוות בצומת תפוח, או נדרסים על ידי מחבל משולהב ומוסת. שורת הדין תשקול עתירה לבג"צ במידה והמדינה לא תתנה את חבילת הסיוע האדיר הזה בהסרת ההסתה לרצח יהודים", הוסיפה דרשן לייטנר.

במפלגת הציונות הדתית תקפו את הענקת ההלוואה לרשות הפלסטינית ואמרו כי "ממשלת ישראל יצאה למסלול עוקף לחוק קיזוז משכורות מחבלים ומעבירה מאות מיליוני דולרים לאבו מאזן. ישראבלוף שבו מקזזים לכאורה ביד אחת ומעבירים 'הלוואה' ביד השנייה".

"העברת הכספים לרשות הפלשתינית מבלי להתנות זאת בהפסקת העברת המשכורות למשפחות המחבלים, מעודדת את הטרור ופוגעת במאבק העולמי בו. באיזו זכות מוסרית תוכל מדינת ישראל לתבוע מהעולם להפעיל לחצים על מדינות וגופים תומכי טרור אם היא בעצמה תומכת כלכלית בישות שמעודדת טרור במישרין?!".

"אין כסף לבתי חולים הציבוריים, אין כסף לשכר החיילים הסדירים, אבל יש כסף להנשמה מלאכותית של מי שפועל נגד ישראל בהאג ומסכן אסטרטגית וביטחונית את מדינת ישראל. ממשלת השמאל הזו היא ממשלה מסוכנת למדינת ישראל", הוסיפו במפלגה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נמאס מהממשלה הרעה הזו!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו