הפלסטינים שוב מתפרעים בגבול; הרמטכ"ל: "לא נהסס לצאת למערכה נוספת"

שעות אחרי מותו של סמ"ר בראל חדריה שמואלי הי"ד, אומר כוכבי כי "הפרות סדר וטרור ברצועה יובילו לתגובה חריפה - או למבצע" • באותו הזמן, לילה נוסף, שוב הגיעו מתפרעים פלסטינים להשתולל ליד הגדר, שם פוצצו מטענים • צפו

גם הערב (שני) הגיעו עשרות פורעים פלסטינים להשתתף באירועי הפרות הסדר בגבול רצועת עזה. הם הציתו צמיגים ופוצצו מטענים, וכוחות צה"ל שנערכו מבעוד מועד הגיבו בירי אמצעים לפיזור הפגנות. הפלסטינים מדווחים על מספר פצועים.

באותו הזמן, נאם הרמטכ"ל אביב כוכבי, זמן קצר אחרי שנקבע מותו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי, ואמר: "כבר עם סיום מבצע 'שומר החומות' החל צה"ל להערך למערכה נוספת. שיפרנו ואנחנו ממשיכים לשפר את כושר התקיפה שלנו ברצועה ואת תוכניותנו המבצעיות. אם השקט בדרום לא יישמר – לא נהסס לצאת למערכה נוספת".

"יידעו תושבי רצועת עזה שמציאות חייהם יכולה להיות שונה לחלוטין, ואיכות חייהם יכולה להשתפר באופן ניכר, אך היא לא תהיה כזו כל עוד יימשכו פעולות הטרור מכל סוג. שקט וביטחון יאפשרו שיפור בתנאים האזרחיים, אבל הפרות סדר וטרור – יובילו לתגובה חריפה או למבצע".

עוד אמר הרמטכ"ל, "אנו עומדים פעם אחר פעם מול ניסיונות חמאס לפגוע בביטחון אזרחי ישראל, ועדים לאחרונה לחיכוך הגובר, שבו איבדנו את בראל חדריה שמואלי. אנו מביעים צר עמוק, מזדהים עם כאב המשפחה ומחזקים אותה".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture