‎Olivier Fitoussi/Flash90

סמוטריץ' במתקפה על בנט: "הקמת ממשלת טרלול – בשבילך נפתלי, לך"

את הדברים אמר יו''ר הציונות הדתית במהלך דיון '40 חתימות' מיוחד שמתקיים במליאת הכנסת. בזמן שבנט ישב ביציע המבודדים - לעג לו סמוטריץ': "באמת חשבת שעם שישה מנדטים מישהו מהשותפים שלך יספור אותך או יסור למרותך?''

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

במהלך דיון 40 חתימות שמתקיים הערב בכנסת, ביוזמת האופוזיציה סביב הקמת קונסוליה אמריקנית לפלסטינים במזרח ירושלים, ובמהלכה הוקפץ רה"מ בנט מהבידוד בו הוא שרוי עקב חשש כבד כי ביתו נדבקה בזן האומיקרון – עלה לתקוף חברו למפלגה לשעבר, יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ'.

סמוטריץ' האשים את בנט בעריקה למחנה השמאל. "מר בנט, יש משהו שכולם סביבך כבר מבינים, ורק אתה כנראה לא מצליח להבין. כולם מבינים: התקשורת, השמאל הקיצוני אליו חברת, התנועה האיסלאמית שאתה וחבריך עמלים למתג כחובבי ציון, וגם אנחנו באופוזיציה מבינים. כולנו מבינים מהו הדיל ביסוד ממשלת השמאל עבאס שהקמת, ורק אתה לא קולט".

סמוטריץ' טען כי בזמן שחברי ימינה קיבלו ג'ובים – מפלגות השמאל קיבלו את הנהגת המדינה. "אתה לא קולט אז אני אסביר לך: זה הדיל דה פקטו שעליו חתמת. אתה, בנט, מקבל עבור הפרת כל ההבטחות לבוחריך והעריקה ממחנה הימין עם שישה מנדטים תואר ראש ממשלה. אתה מקבל גם סידורי עבודה לחברי הכנסת של ימינה שהלכו אחריך על עיוור, ובנוסף מלא חפניים נורבגים שיאפשרו לך לדאוג לנאמנות העסקנים שמקיפים אותך עד לעשיריה השניה. זה מה שאתה מקבל. ןמה השמאל מקבל?" הקשה והמשיך "השמאל מקבל את הנהגת המדינה דה פקטו.
תיקי החוץ, הביטחון, ביטחון הפנים החינוך והבריאות בידי השמאל. ולא בכדי".

יו"ר הציונות הדתית המשיך לתקוף את רה"מ: "הם מחזיקים את ההגה ומכוונים את פעולות הממשלה. ובהיעדר סמכות והערכה אליך כראש הממשלה, מקסימום יו"ר דירקטוריון הממשלה, אולי אפילו זה לא – לוביסט. אנחנו מקבלים מדיניות שמאל רופסת ומסוכנת שמיושמת באופן מלא בכל ענייני המדינה, מביטחון וחוץ ועד חינוך וניהול או יותר נכון חוסר ניהול המגיפה. זה הדיל הגאוני שאליו הובלת: אתה רצית כיסא של ראש ממשלה וקיבלת, עכשיו תורם של השותפים שלך לתבוע את חלקם".

לטענתו, חברי הממשלה לועגים לבנט. "באמת חשבת שעם שישה מנדטים מישהו מהשותפים שלך יספור אותך או יעריך אותך או יסור למרותך? אף אחד בממשלה שלך לא סופר אותך ואין לך שום יכולת למשול ולנהל – לא את המגפה לא את בטחון המדינה, לא את הכלכלה, ולא אף נושא אחר. הממשלה שהקמת מתנהלת בהפקרות מוחלטת מעל הראש שלך".

בהמשך עבר סמוטריץ' לתקוף על נושא הקורונה: "יש בה מכחישי קורונה ומתנגדי חיסונים שמחבלים במאמץ הלאומי לבלימת התפשטות המגפה ואין לך יכולת לעשות מול זה שום דבר. אתה הכרזת שאתה יודע לנצח את המגפה בשישה שבועות אם רק יתנו לך, הבאת אותנו ל1800 הרוגים בגל הקודם. אתה זה שזעקת נגד הפקרת נתב"ג לים של ווריאנטים, הפקרת את נתב"ג לכניסת האומיקרון, כי מנהלי הממשלה האמיתיים לא הרשו לך לפעול בזמן".

בסוף קרא סמוטריץ' לבנט – להתפטר. "מר בנט, ממשלת הטרלול שהקמת, הדיל הגאוני שרקחת, לא טובים למדינת ישראל, רעים מאד לעם ישראל. אבל את זה אתה יודע וזה לא גורם לך לחשב מסלול מחדש, למרבה הצער מי שמכיר אותך מקרוב לא מופתע מכך. אז בוא נדבר על מה שבאמת חשוב לך: בוא נדבר עליך, על נפתלי בנט".

"נפתלי. זה לא נראה טוב, זה לא מוציא אותך טוב, אתה הופך לקוריוז ולבדיחה מהלכת בעיני כל יושבי המשכן הזה, אופוזיציה וקואליציה כאחד. אין אחד בתקשורת או בציבור שבאמת מתייחס אליך כאל ראש ממשלה. צוחקים עליך מאחורי הגב" אמר, וקרא לו "בשבילך נפתלי, לא מאוחר עדיין,
תניח את המפתחות ולך לעשות לביתך. בשבילך, לך".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בצלאל סמוטריץ׳ היקר!!
כל מילה אמת לאמיתה בעזרת השם שוב ושוב בסוף הדברים יפעלו את פעולתם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture