ח"כ גפני: "לא רצו אותי בקואליציה כי יש לי זקן, פאות וכיפה"

"שמעתי מקרבת ראש הממשלה ש"יש עתיד" לא רצו אותנו בקואליציה כי יש לי זקן, פאות וכיפה כך אמר היום (שני) ח"כ משה גפני מסיעת 'יהדות התורה' בראיון נטול כפפות שהעניק לעיתונאית נחמה דואק בערוץ הכנסת.

רגע לפני שיהדות התורה עוברת לאופוזיציה, מותח היום (שני) ח"כ משה גפני ביקורת חריפה כנגד סיעות 'יש עתיד' ו'הבית היהודי'.

קרא עוד:

[postim]

את הדברים אומר גפני בערוץ הכנסת לעיתונאית נחמה דואק: "שמעתי מקרבת ראש הממשלה ש"יש עתיד" לא רצו אותנו בקואליציה כי יש לי זקן, פאות וכיפה. זה נשמע רע, אבל זאת האמת. מה שיותר חמור זה שמפלגה דתית הולכת איתו ומסכימה עם הדרך הזאת". ביש עתיד לא הגיבו לטענות.

ח"כ גפני רומז לעונש אפשרי ומזכיר את ימי ממשלת שרון: "המציאות הזאת שנכנסו לקואליציה עם שינוי בראשות טומי לפיד, מה שקרה בקואליציה הזאת – הגיעה ההתנתקות." כשנשאל ע"י המראיינת נחמה דואק האם הכוונה שהעונש יגיע משמים ו"בורא עולם יסדר הכל", השיב ח"כ גפני בחיוב.

נזכיר כי על אף ההצהרות של גפני בכירים ביהדות התורה ובש"ס מבקשים שלא לשפוך אש למדורה הכל כך לוהטת שבין המחנה הדתי לאומי למחנה החרדי.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין לנו לדאוג – עשינו ככל שבידינו – טוב שאנו מובדלים בצורה מוחלטת מכל מינים חילונים מזרחים – זה מחייב אותנו איך להחזיק עצמינו ביהדות עם יראת שמים בלי שום פשרות ושום קשר לרוח הרחוב .

איפה הפאות בדיוק?

גם כשיצאו בני ישראל ממצרים כתוב וחמושים עלו וידועים פרשנויות רבות לגבי האחוזים השונים. גם היום עושה הקבה ברור אמיתי וצרוף מי הם המאמינים האמיתיים

לאיצ'ה מאיר הקנטרן ,
הפאות של הרב גפני מאחורי האוזן ,

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו