תוצאות הפריימריז: 1 מכל 4 ליכודניקים תומך בדרך היהודית

מספירת הקולות של הבחירות הפנימיות בליכוד עולה כי רבע ממתפקדי המפלגה תומכים במשה פייגלין • למרות תבוסתו, פייגלין דווקא מרוצה

הבחירות הפנימיות לראשות הליכוד ננעלו אמש (ג') בשעה 23:00, עם שיעור הצבעה של כ-46%. מספירת רוב הקולות, עומדת התוצאה על 74% לראש הממשלה בנימין נתניהו, ו-26% למשה פייגלין.

התוצאות הרשמיות יתפרסמו רק בשעות הערב, בעקבות 8,000 קולות שנשלחו בטעות למקום אחר ולא למוקד ספירת הקולות. בין כך או כך, ההערכות הן כי התוצאה הסופית תנוע בין  75%-80% לנתניהו, אל מול 20%-25% לפייגלין.

עוד בנושא:

[postim]

ראש הממשלה הודה לקהל בוחריו בנאומו בגני התערוכה בתל אביב. "זה איננו מובן מאליו שרבבות מגיעים במהלך יום עבודה וגם יום לימודים, כשלא הוכרזו בחירות במסגרת ארצית כוללת. אמרו לכם שאין טעם להצביע כי התוצאה ברורה, ובכל זאת באתם, יצאתם מהבתים, הצבעתם, וזה מאוד מרשים.

"היום הליכוד האמיתי ניצח. הוכחנו שכוחנו באחדותנו. נמשיך במנהיגות אחראית להוביל בחינוך, בכלכלה ובביטחון למען כל אזרחי מדינת ישראל".

למרות ההפסד הצורב, גם משה פייגלין הגדיר את התוצאה כהצלחה עבורו. לדבריו, "עשינו את הבלתי יאומן בתנאים שאותם הציב בפנינו ראש הממשלה. שיפרנו את מקומנו בליכוד. מבחינתנו, מדובר בניצחון.

"אחד מכל ארבעה ליכודניקים בא ואמר אתמול שהוא דוגל בדרך היהודית, הלאומית והגאה. ככל שיקטן הפחד, יותר אנשים יצביעו לי", אמר פייגלין.

בראיון שהעניק לגלי צה"ל, אמר פייגלין כי הבוקר הזה הוא בוקר חגיגי. הוא בירך את ראש הממשלה על ניצחונו, אך עם זאת, אמר כי "מי שיכול להרוס כל לילה בתים ביהודה ושומרון, לא מבטא את עמדת הליכוד, שדוגלת בהתיישבות ובשלמות הארץ".

ומה יש למפלגת 'קדימה' לומר בנושא? "הליכוד קבע כי ברצונו להמשיך במדיניותם המשותפת והקיצונית של פייגלין ונתניהו, בה שבויים אזרחי ישראל בעל כורחם כבר שלוש שנים".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו