נתניהו קורץ לחרדים: "לומדי תורה לא אמורים ללכת לכלא"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו אמר הערב כי "אני לא חושב שאברכים שלומדים תורה צריכים ללכת לכלא. זה לא היה לרוחי" • נתניהו הכחיש כי סגר דיל עם החרדים "להיפך, לפיד שלכאורה מסרב לשבת איתם הוא זה שנסה לרקום דיל"

מנסה להתפייס? בנאומו התקיף שבו תקף הערב (ג') ראש הממשלה בנימין נתניהו את שריו המפוטרים – לפיד ולבני, אמר כי ההחלטה לשלוח את אברכי הכוללים לכלא לא היית לרוחו.

לאור התקפותיו של יאיר לפיד שכביכול סגר דיל עם החרדים, אמר ראש הממשלה כי לא סגר שום דיל עם החרדים. אלא להיפך, לפיד שלכאורה מסרב לשבת איתם הוא זה שנסה לרקום דיל.

"לפיד חבר עם לבני וניסה להקים ממשלה עם החרדים. שר אוצר חובר במחשכים לשרת המשפטים כדי להפיל את ראש הממשלה. במילה אחת קוראים לזה פוטש, ולכן החלטתי לפעול לחקיקת חוק לפיזור הכנסת וללכת לבחירות בהקדם האפשרי". לדבריו, "אינני נצמד לכיסא ואני יודע שאני לוקח על עצמי סיכון קשה. צריך בחירות במהירות".

קרא עוד:

[postim]

נתניהו הוסיף וטען: "ביקשתי מהיום הראשון להקים ממשלת אחדות. אני לא מדיר אף אחד, כן – גם את החרדים. אני בהחלט מעוניין להכניס את החלקים של העם, ואני לא מסתיר את זה".

לאחר שורה ארוכה של הטחת האשמות על לפיד ולבני, האשים את לפיד על העברת חוק הגיוס והסנקציות הפליליות ואמר: "אני לא חושב שאברכים שלומדים תורה צריכים ללכת לכלא. זה לא היה לרוחי".

הכתבות המעניינות ביותר

0 תגובות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו